Rekisteröitynyt 14.04.2018 17:55:15
Nähty 45 päivää sitten
Sukupuoli Muu
Viestejä 32 958
Tageja annettu 2 829
Vierailuja 71 784
Medioita 587
Medioiden näyttökerrat 448 429
Plussia 15 476
Saavutuksia 48
+0      
Nyt jää ostamatta, ellei tule syksyllä vähintään -50% aleen

GTA VI:n perusversio maksaa Suomessa digitaalisena versiona 79,95 euroa. Kalliimpi Ultimate-versio maksaa 99,99 euroa.
25.06.2026 13:54:30
#759336 [+-] Piilota Suosittele

>>759332
Rockstar Games has made no official announcements regarding any transgender characters in Grand Theft Auto VI. The primary protagonists are Lucia (a Latina woman) and Jason (a white man). Rumors that Lucia is trans or that a trans character is playable are entirely unconfirmed

25.06.2026 13:57:08
#759337 [+-] Piilota Suosittele

>>759328
Toi tulee kuiteski alennukseen viimeistään jouluna, eikä mulla ole mitään erityistä poltetta päästä tota pelaamaan ni en nää järkee maksella tollasia summia.

Kattoo syksyllä tai jouluna, ehkä.

25.06.2026 19:07:40
#759370 [+-] Piilota Suosittele

Peli tulee myymään miljoonia hinnasta riippumatta. GTA:n suosio on sen verran kova, että juuri mikään muu pelisarja ei siihen yllä.

25.06.2026 19:17:52
#759377 [+-] Piilota Suosittele

>>759370
Siis joo, ihan varmasti. GTA 5 lypsettiin ihan loppuun, myös myöhemmät -75% alet tako kovaa tulosta vaikka itse peli oli jo vuosia vanha. Mä nyt en jaksa tarkistaa myyntilukuja mut tuo gta 5 oli aikansa myydyin sekä pelatuin pitkällä aikavälillä. Samalla sen fanikunta on kasvanut paljon, nekin jotka osti gta 5:sen -75% tai jopa -80% joulualesta vuos/kaks sitten niin ihan varmasti niistä valtaosa on valmis maksamaan tosta gta 6:sesta

Silti mietityttää, kannattaako olla ekojen joukossa ? Usein tulee patchejä sekä bugfixejä, toki GTA 5:sen kohdalla näin ei ollut mut nykymaailmas voi edelleen käydä mitä vaan (cyberpunk oli julkasuvaihees täys floppi, sekä moni muukin peli)

Kuitenkin peli on nin laaja, että vaik mä olisin 5-6kk pelaamatta niin en usko että netissä liikaa spoilaan itseäni jos vahingos näen pelistä jotain. Tehtäviä on niin vitusti ettei haittaa jos pari spoilaantuu

25.06.2026 19:23:33 | 19:24:03
#759381 [+-] Piilota Suosittele

>>759377
Tähän voi lisätä vielä sen, että moni luultavasti osti pelin ensin konsolille ja myöhemmin PC:lle. Myös remaster on varmasti tehnyt kauppansa. Hardcore-äijät ovat mahdollisesti ostaneet GTA vitosen kolmeen kertaan.

25.06.2026 19:29:21
#759383 [+-] Piilota Suosittele

>>759381
Remasteroidut pelit on mulle vähän meh. Jos siinä pelissä ei muutu mikään muu kuin grafiikka, niin monet pelit on sellasia ettei niitä kovin montaa kertaa jaksa pelaa läpi. Toki sit ne on ok, jos et koskaan ole pelannut esim metro 2033 pelejä niin sit kandee ostaa remasteroitu joo. Sit jos ostan sen "uutena" ni sit ymmärrän. Toki, silloin minäkin olen yhdentyyppinen asiakaskunta

[ 9 viestiä | ]