valupertti 29798 27.06.2026 00:40:08 #759585 [+3] Piilota Suosittele Nappula oli kaunis ja upea. Riemurasia kadehti sen sivuston suuruutta.
Kukkahattumies 12 27.06.2026 00:42:43 #759587 [+-] Piilota Suosittele Siinä meni moraali ja hyvyys.... En kykene enää
Granit 7359 27.06.2026 01:03:45 #759595 [+-] Piilota Suosittele Miksi naurunappula lopetettiin?Koska olit tuhma poika ja kukaan internetissä ei tykkää tuhmureista. Se oli siis sinun syysi, häpeä.