Rekisteröitynyt 04.07.2021 23:07:28
Nähty 14 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 12
Tageja annettu 0
Vierailuja 244
Medioita 0
+1      
Miksi naurunappula lopetettiin?? Se oli niin hyvä, sniiiff
27.06.2026 01:03:45
#759595 [+-] Piilota Suosittele

Miksi naurunappula lopetettiin?

Koska olit tuhma poika ja kukaan internetissä ei tykkää tuhmureista. Se oli siis sinun syysi, häpeä.

[ 5 viestiä | ]