Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 882 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

dahliabordeaux .. rupeen seuraamaan tätä, varmaan rip 3kk jälkee dahliabordeaux .. rupeen seuraamaan tätä, varmaan rip 3kk jälkee
Laiva on lastattu... Laiva on lastattu...
Immortal-The Sun No Longer Rises (Radio Disney Version) Immortal-The Sun No Longer Rises (Radio Disney Version)
Vihervasemmistokoira Vihervasemmistokoira
Ihana pimu Ihana pimu
Vieras sika Vieras sika
Turhia kuvia 13 Turhia kuvia 13
Fuel Eater - Soberian Kinship (2018) Fuel Eater - Soberian Kinship (2018)
Mestari kuvakommentti Mestari kuvakommentti
Sähköistä Sähköistä
Vähä avaruudessa hauskuuttelua Vähä avaruudessa hauskuuttelua
Vasen 5, älä leikkaa Vasen 5, älä leikkaa
pewdie ja marzia pewdie ja marzia
Islam Islam
Uppopaiston määrä Uppopaiston määrä
Kaikki Ryssät maasta pois ja alas punakaarti! Kaikki Ryssät maasta pois ja alas punakaarti!
Mel Gibson kertoi totuuden Mel Gibson kertoi totuuden
SinäTuubaPaska - Artturi-setä kiriolee xD SinäTuubaPaska - Artturi-setä kiriolee xD
Venäläiset ruokarekat saapuvat Venäläiset ruokarekat saapuvat
Vasemmistoankeuttajat Vasemmistoankeuttajat
More Than This More Than This
Pekka Pekka
Jätkä mä oikeesti tärisen Jätkä mä oikeesti tärisen
rbzSmrt rbzSmrt
 351 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.67 MB, 1 tiedosto
06.03.2022 23:08:26
[ + 1 - | ]

Venäläiset ruokarekat saapuvat

[62450] [Why-RT-News-Is-Being-Censored.png] [0.67 MB] [847x476] [] []
Why-RT-News-Is-Being-Censored.png

06.03.2022 23:58:05
#553017 [+1] Piilota Suosittele

Ja samaan aikaan pommittaa Ukrainassa sairaalat, koulut ja päiväkodit tomuksi tappaen lapsia.
Ja samaan aikaan pitää pelkohousuna pörssinsä kiinni.
Ja samaan aikaan estää omia kansalaisiaan hamstraamasta kaupoissa.

Ruokarekoissa toki ruokaa ei koskaan ollutkaan, vain lyijyä.

07.03.2022 00:19:52
#553029 [+1] Piilota Suosittele

>>553004 Mietin jo aiemmin, että miksiköhän ne tunkee tuon styroksin pulloon. Luulis olevan nopeempaa ja helpompaa sotkee ensi styroksi jossain isommassa astiassa bensaan ja kaataa sitten pulloon.

[ 11 viestiä | ]