Ei Artemis II-ohjelma ole mitään verrattuna 1969 tapahtuneeseen kuulaskeutumiin ja sen jälkeisiin, ja kaikki maat kuulevat radiokeskustelun kuten silloinkin, sitä vaan ei voi feikata ellei siellä käynyt joku turha avaruusromu johon oli äänitetty kaikki valmiiksi.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Kyllä trumputtaja vaan on paras
Islam
Eikä ne käy töissäkään
Sähköistä
tulevaisuus
Kissantai! :333
Söin omenan
Immortal-The Sun No Longer Rises (Radio Disney Version)