Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Kaksinaismoralismi osa 445. Kaksinaismoralismi osa 445.
Jokainen oikeiston mellakka mene samalla kaavalla Jokainen oikeiston mellakka mene samalla kaavalla
Mestari Mestari
Vasemmisto Vasemmisto
MAGA Hakkarainen MAGA Hakkarainen
Gorbachev julkisti -89 asiakirjat holokaustin oikeista luvuista Gorbachev julkisti -89 asiakirjat holokaustin oikeista luvuista
Trump Trump
Vihiriät Vihiriät
Lensi kahvit nenästä 🤣 Lensi kahvit nenästä 🤣
jauhot unohtu jauhot unohtu
Onko oikeistolla jotain pimitettävää? Onko oikeistolla jotain pimitettävää?
Yle propagandaa taas 24. Yle propagandaa taas 24.
Pissis is, what pissis does Pissis is, what pissis does
Siksi PS Siksi PS
Joe Rogan - Antifa Joe Rogan - Antifa
Rosollipuolue. Rosollipuolue.
Viikon kuumimmat aiheet -lähetys Viikon kuumimmat aiheet -lähetys
Vitun virhreät Vitun virhreät
Capitolin shamaani 2.0 (suomi vrs.) Capitolin shamaani 2.0 (suomi vrs.)
Propagandaa Propagandaa
Sanna Marin poikkeuksellisesti riipparit kurissa Sanna Marin poikkeuksellisesti riipparit kurissa
Näin siinä sitten kävi.. Näin siinä sitten kävi..
Ja miten sitten kävikään.. Ja miten sitten kävikään..
Reptiliaanit hallitsevat maailmaa Reptiliaanit hallitsevat maailmaa
@-
 918 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.67 MB, 1 tiedosto
22.03.2019 19:54:20
[ + 7 - | ]
👑 Katsotuin 22.03.2019.

RASMUS

[26628] [nimeton.png] [0.67 MB] [990x782] [] []
nimeton.png

rasmus

(29)  · 

juutalaiset

(70)  · 

jutku

(89)  · 

metku

(14)
23.03.2019 09:45:02 | 09:45:56
#175232 [+-] Piilota Suosittele

>>175007
>>175061
Joo :D mut selittäkääs mulle miksi jotkut vihaa juutalaisia niin paljon? Onko se se koronkiskontaperinne ja muu epäasiallinen kaupankäynti, joka johtui siitä, että heille ei aikanaan annettu lupaa omistaa maata, ts. peltoa viljeltäväks?

Älykkäämpiä ja menestyneempiä ovat kuin keskiverto kaukaasialainen. Nobeleitakin suhteessa väkilukuun ~10x enemmän. Mikähän on Negridien osuus...

23.03.2019 10:51:19
#175278 [+-] Piilota Suosittele

>>175234
Rumia ne ovat meidän silmään kuten kaikki arabit, hevospärstöjä suorastaan, mutta eivät läskejä. Siis Israelin-juutalaiset. 2v Spetsnaz-tyylisessä pakollisessa armeijassa molemmille sukupuolille (muunsukupuoleset ammutaan) nuorena varmaan opettaa tavoille.

175255

Nii mut ei ne kaikki

23.03.2019 14:11:48
#175354 [+-] Piilota Suosittele

175289

No vittuako niitä tänne päästetään? Vittujen kevät!

>>175327
Israelin sotavoimiin ei oikeasti huolita kuin arabeja

Juutalaiset ovat DNA-tutkimuksen perusteella ihan samaa porukkaa kuin ympärysvaltiot. Ainoa mikä niitä erottaa on uskonto, ja siinä kolkassa johon mielestäni voisi sijoittaa pari ydinpommia, ovat ihmiset hyvin fundamentalistisiä.

24.03.2019 12:09:24
#175837 [+-] Piilota Suosittele

>>175464
Puolustan juutalaisia koska olen itse jotain 128- tai 256-osa puolijuutalainen, enkä ymmärrä arabien vihaa heidän ympärillään.

>>175750
Olen itse ollut saamelaisena Israelin sotilaana

I find that very hard to believe.

Mee sinne raksalle painamaan valuperttiä vaan, ja anna aikuisten jutella.

[ 12 viestiä | ]