Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Totuus = Panua ei ole kukaan vainonnut Totuus = Panua ei ole kukaan vainonnut
Multikult.. Multikult..
Väärin päätetty natosta! Vitun demarit! Väärin päätetty natosta! Vitun demarit!
Hyvin meni taas 🤦‍♂️ Hyvin meni taas 🤦‍♂️
Hutisalo 🤣 Hutisalo 🤣
Uuninpankkopoika Uuninpankkopoika
Taas mennään!3 Taas mennään!3
Lisää Sannaa Lisää Sannaa
Hitlerin puhe. Aatu oli erittäin jalo ja älykäs monilahjakkuus Hitlerin puhe. Aatu oli erittäin jalo ja älykäs monilahjakkuus
No sillä lailla.. No sillä lailla..
Charlesin tapaiset taas näkee natseja. Charlesin tapaiset taas näkee natseja.
Lol, Keskusta Lol, Keskusta
Kjäh kjäh 😁 Kjäh kjäh 😁
Vapauden (Ryssän) liitto Vapauden (Ryssän) liitto
Demarien älykkyys 🤦‍♂️ Demarien älykkyys 🤦‍♂️
Meemi Meemi
Vasemmisto & äänestäjä Vasemmisto & äänestäjä
OG discoläpsyttelijä OG discoläpsyttelijä
Jordan Peterson Jordan Peterson
Yle propagandaa taas 29. Yle propagandaa taas 29.
VKN, 2. Varapuheenjohtaja. VKN, 2. Varapuheenjohtaja.
Putin, vasemmisto ja natsit. Putin, vasemmisto ja natsit.
Mikko ja bensa. Mikko ja bensa.
Demarit Demarit
 541 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.75 MB, 1 tiedosto
08.10.2021 11:40:27
[ + 2 | ]

Kaksinaismoralismi osa 445.

[57219] [Screenshot_20211008-113949_Samsung_Internet.jpg] [0.75 MB] [1079x1960] [] []
Screenshot_20211008-113949_Samsung_Internet.jpg

aktiivimalli

(6)  · 

vasemmisto

(216)
08.10.2021 12:21:15
#506496 [+-] Piilota Suosittele

Kaksinaismoralismipa hyvinkin, nimittäin Sipilän mallissa oli se erona että jos työtön ei työllisty niin työttömyysturva lakkautetaan. Tuossa uudessa mallissa työttömän pitää hakea työpaikkoja tai tukea leikataan / lyhyt karenssi.

08.10.2021 12:21:39 | 12:22:16
#506497 [+-] Piilota Suosittele

Pällit ei taas ymmärrä eroa. Perskeko hallituksen ehdotus vaan ruoski työttömiä. Tämä malli antaa mahdollisuuden. Sipilän mallissa oli myös työvelvoite, mitä tässä ei ole

08.10.2021 13:32:44
#506532 [+-] Piilota Suosittele

>>506528
Niinpä olinkin siltä osin ettei työttömyysturvaa lakkauteta mutta leikataan kuitenkin JA 90 päivän karenssi. Tämä siis seurauksena siitä jos työtön ei työllisty vähintään 18 tuntia /kk. Marinin mallissa työtöntä ei rankaista siitä ettei työtä ole. Sipilän mallissa tosiaan oli tuo jo mainittu työvelvoite.

08.10.2021 14:54:49
#506548 [+-] Piilota Suosittele

>>506543
Eli puhuit taas paskaa.
Lisäksi uliset nykyisestä hallituksesta, ettei se saa muka mitään aikaiseksi ja samaan hengenvetoon itket, että teidän hallituksella oli liikaa duunia.

Menehän katselemaan niitä kikkelityttöjä ja ulise lisää.

[ 9 viestiä | ]