Kuvassa tyypilliset keskustalainen maatilan emäntä ja cityvihreä ituhippi, joista kumpaakaan ei voida puhua nettoveronmaksajana, mutta hienoa öyhötystä taas Kekkuli.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Jee!
Rehellisyys on 1.
Yle propagandaa taas 4
Hei hei Suomi. Kiitos hallitus.
tulevaisuus
Propagandaa
Yle propagandaa taas 20.
Ano Turtiainen - vittu mikä pelle
Neuvo
Valot päällä, ketään ei kotona
Mestari uskoi seiskan valheeseen
Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O