Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Veronika Honka Veronika Honka
Tilastoa Tilastoa
Johan bäckman Johan bäckman
rokoteuskovaisille rokoteuskovaisille
Siinähän se sitten tuli taas Siinähän se sitten tuli taas
jotain yhteistä jotain yhteistä
Iiris ja vaalit. Iiris ja vaalit.
MoonTv MoonTv
Somppulat Somppulat
Kunnon antifa 🤣 Kunnon antifa 🤣
Lisää veroa Lisää veroa
Kokoomus gallupien nro 1. Kokoomus gallupien nro 1.
nyrkkeily nyrkkeily
Nyt arpajaisiin raus raus! Nyt arpajaisiin raus raus!
Vihreät Vihreät
Jussi Halla-aho pormestariksi Jussi Halla-aho pormestariksi
Amerikka update Amerikka update
Frumppi rakentaa muurin yay! Frumppi rakentaa muurin yay!
Vihreiden logiikka Vihreiden logiikka
Miten se olikaan? Miten se olikaan?
No niin... No niin...
HALLLLLEEEELUJA HALLLLLEEEELUJA
Lol, Keskusta Lol, Keskusta
sininen puolue? sininen puolue?
 541 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.75 MB, 1 tiedosto
08.10.2021 11:40:27
[ + 2 | ]

Kaksinaismoralismi osa 445.

[57219] [Screenshot_20211008-113949_Samsung_Internet.jpg] [0.75 MB] [1079x1960] [] []
Screenshot_20211008-113949_Samsung_Internet.jpg

aktiivimalli

(6)  · 

vasemmisto

(216)
08.10.2021 12:21:15
#506496 [+-] Piilota Suosittele

Kaksinaismoralismipa hyvinkin, nimittäin Sipilän mallissa oli se erona että jos työtön ei työllisty niin työttömyysturva lakkautetaan. Tuossa uudessa mallissa työttömän pitää hakea työpaikkoja tai tukea leikataan / lyhyt karenssi.

08.10.2021 12:21:39 | 12:22:16
#506497 [+-] Piilota Suosittele

Pällit ei taas ymmärrä eroa. Perskeko hallituksen ehdotus vaan ruoski työttömiä. Tämä malli antaa mahdollisuuden. Sipilän mallissa oli myös työvelvoite, mitä tässä ei ole

08.10.2021 13:32:44
#506532 [+-] Piilota Suosittele

>>506528
Niinpä olinkin siltä osin ettei työttömyysturvaa lakkauteta mutta leikataan kuitenkin JA 90 päivän karenssi. Tämä siis seurauksena siitä jos työtön ei työllisty vähintään 18 tuntia /kk. Marinin mallissa työtöntä ei rankaista siitä ettei työtä ole. Sipilän mallissa tosiaan oli tuo jo mainittu työvelvoite.

08.10.2021 14:54:49
#506548 [+-] Piilota Suosittele

>>506543
Eli puhuit taas paskaa.
Lisäksi uliset nykyisestä hallituksesta, ettei se saa muka mitään aikaiseksi ja samaan hengenvetoon itket, että teidän hallituksella oli liikaa duunia.

Menehän katselemaan niitä kikkelityttöjä ja ulise lisää.

[ 9 viestiä | ]