Kampin edessä oli idioottien kokoontumisajot eilen ja siellä oli myös ko. puolueen mainos esillä. Ikivanha paskanen pakettiauto jokan kylkeen oli teipattu ehdokkaiden mainokset. Ei vissiim rahan kerjäys oo lähteny vielä kunnolla tulille.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Hutisalon hutiretket
Vitun virhreät
Letsgobrandon
Miksi tämä ei toimi ikinä missään?
Palaa maailma, olisipa maissinsiemeniä nuotioon laittaa.