Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat
SDP VS PS SDP VS PS
Orpo Orpo
Vasemmistopoliitikko. Vasemmistopoliitikko.
Muhh vhriidums Muhh vhriidums
Vapaus, veljeys ja fasismi. Viva La France! Vapaus, veljeys ja fasismi. Viva La France!
Persu näkee tummaihoisen ihmisen Persu näkee tummaihoisen ihmisen
Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki
Tahdotko tämän päättämään turvallisuudestasi? Tahdotko tämän päättämään turvallisuudestasi?
Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks
Sanna ja ulkopol. Sanna ja ulkopol.
Jussi Halla-aho pormestariksi Jussi Halla-aho pormestariksi
Siksi PS Siksi PS
Kyllä trumputtaja vaan on paras Kyllä trumputtaja vaan on paras
Putinin hyödyllisiä idiootteja. Putinin hyödyllisiä idiootteja.
Lol, Keskusta Lol, Keskusta
Kättä väännettii Kättä väännettii
Suur-Suomi Suur-Suomi
Hoitajat Hoitajat
Monesko riittää? Monesko riittää?
Ilmasto ja eu. Ilmasto ja eu.
LOL, SDP LOL, SDP
Politiikkaa, muttei erotiikkaa Politiikkaa, muttei erotiikkaa
Vasurisuvakki 🤦‍♂️ Vasurisuvakki 🤦‍♂️
 499 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
17.09.2021 20:52:26
[ + 3 | ]

Oho, taas marinaa..

[56765] [20210917_204856.jpg] [0.12 MB] [1284x1015] [] []
20210917_204856.jpg

marin

(115)  · 

kaksinaismoralismi

(8)
17.09.2021 22:24:57
#501739 [+2] Piilota Suosittele

>>501735
Jos tää on se laukkukauppajuttu niin taitaa olla laukkukauppa ja ympäristön ja taloutensa paskonut ja kulut valtiolle tehnyt kansainvälinen kaivosfirma vähän eri kokoluokan asioita. Mutta jos asiat näin koetaan niin mikäs minä siihen sitten tuomitsemaan.

18.09.2021 00:03:38
#501775 [+2] Piilota Suosittele

Minä laittaisin pihalle välittömästi. Samalla tavalla kuin olympialaisissakin varaslähdön ottanut. Lähtö tulee. Nähdään seuraavissa vaaleissa olisi sanoma.

Mutta kun ei. Ei uskalleta tuollaista tehdä. Siinähän kärsii hyväveliporukka.

18.09.2021 13:20:53
#501888 [+-] Piilota Suosittele

>>501740
Suurin ero ehkä on se, että vain tyhmät menee tohon laukkujuttuun ja terrafamesta joutuu kaikki kärsimään. Onhan tuo melko hölmöä marinilta, mutta kuten sanottua, vain tyhmät kärsii. Tai ei ne välttis ees kärsi, luulevat olevansa pääministereitä tai jotain kun ostaa samanlaisen laukun ja firma hyötyy.

[ 7 viestiä | ]