Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Moonman - White Pills Moonman - White Pills
Boomeri 🤣 Boomeri 🤣
Politiikka tiivistettynä Politiikka tiivistettynä
kaasua kaasua
Putin, vasemmisto ja natsit. Putin, vasemmisto ja natsit.
Morjensta pojat. Morjensta pojat.
Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov
Järjen jättiläiset! Järjen jättiläiset!
Kyllä trumputtaja vaan on paras Kyllä trumputtaja vaan on paras
Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It! Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It!
Se ois kohta joulu. Se ois kohta joulu.
Sanna taas suorittaa 🤣 Sanna taas suorittaa 🤣
Lauri Sutela Lauri Sutela
Äänestä persua Äänestä persua
Sannako se paha on? Sannako se paha on?
Taas uusi harhautus yritys epsteinin listasta Taas uusi harhautus yritys epsteinin listasta
Populismin lyhyet jäljet.. Populismin lyhyet jäljet..
Politiikkaa ja Vittuilua Politiikkaa ja Vittuilua
Suomen media 🤦‍♂️ Suomen media 🤦‍♂️
Vasurit ja vihreät Vasurit ja vihreät
Vasemmistopoliitikko. Vasemmistopoliitikko.
MAGA 420 MAGA 420
Demarit, yrittäjien puolella.. Demarit, yrittäjien puolella..
Persu matu suvakki Persu matu suvakki
 601 näyttökertaa, 11 viestiä, 42.54 MB, 1 tiedosto
30.03.2020 08:43:26
[ + 5 - | ]

Tarina

[41327] [0.mp4] [42.54 MB] [1280x540] [400.66s] [] []

eduskunta

(18)  · 

perussuomalaiset

(81)  · 

ketutus

 · 

ps

(47)
30.03.2020 08:52:20
#324704 [+-] Piilota Suosittele

Ajattelinkin tämän olevan kuin fanfictionia, jonka kaulapartainen läskimaha on kirjoittanut äitinsä kellarissa. En erehtynyt kauheasti.

30.03.2020 09:06:54
#324709 [+-] Piilota Suosittele

>>324706
Olen huomannut tiettyjen uskovaisten ryhmien suunnalta vähän samanlaista retoriikkaa. He ovat nimittäin alkaneet arvostella esimerkiksi evoluutioteoriaan uskovia uskovaisiksi ja halveksivat heitä siksi, että nämä uskovat johonkin niin hölmöön.

30.03.2020 12:59:48
#324782 [+-] Piilota Suosittele

>>324709
Tiedeuskovaisuus? Sellasia haukkuja olen lähipiiriltäni saanut kun arvostelen vähänkin Sanaa.

Mut tuntien, tiedät että teen sitä myös jatkossa >:P

30.03.2020 20:32:38
#324980 [+-] Piilota Suosittele

On se vaikiaa. Jos puolustat kansalaisten oikeuksia niin oot natsi. Jos puolustat miesten oikeuksia niin oot setämies. Jos puolustat sananvapautta niin oot natsi. Jos puolustat naisten oikeuksia niin oot irstas setämies. Jos puolustat oikeutta turvalliseen elämään niin oot taas natsi. Jos oot natsi niin sillon oot natsipelle. Jos oot pelle niin et oo natsi. Sitten jos heittelet pyörätelineitä liikkeiden ikkunoihin oot anarkistipelle joka vastustaa natsipellejä. Jos sitten puolestaan oot oikea pelle niin ketään ei naurata. Kyllä ois Siitoimen Pekalle taas tarvetta niin saatais tolokkuus takas elämään, koska sehän ei arjalaisia ampunu, mutta jos ois tullu joku muu..

[ 11 viestiä | ]