Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Yle propagandaa taas 30. Yle propagandaa taas 30.
Kansan edustaja Kansan edustaja
Kulttilaiset sevattu Kulttilaiset sevattu
Keheenköhän tämäkin propaganda puree Keheenköhän tämäkin propaganda puree
Näin Näin
Ryssät on sotarikollisiakin. Ryssät on sotarikollisiakin.
Trumpin tappaja (huono laatu) Trumpin tappaja (huono laatu)
Suvi "talousnero" Auvinen Suvi "talousnero" Auvinen
MINÄMINÄMINÄMINÄ MINÄMINÄMINÄMINÄ
Vasemmisto - Minttu Koponen Vasemmisto - Minttu Koponen
Kiljunen ja Kamu sekä vaikeeta Kiljunen ja Kamu sekä vaikeeta
Yes Yes
Yle sensuuria. Yle sensuuria.
Raamattu on ihmisen kirjoittama romaani Raamattu on ihmisen kirjoittama romaani
Demari TAAS valehtelee. Demari TAAS valehtelee.
Legendaarista Legendaarista
Yle - tuo logiikan ja järjen jättiläinen Yle - tuo logiikan ja järjen jättiläinen
Poliittisen satiirin taso Poliittisen satiirin taso
Hutisalo ding dong! Hutisalo ding dong!
suuri luottamuskysely suuri luottamuskysely
Fatim diarra Fatim diarra
Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen
Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki
Jotain outoa.. Jotain outoa..
 535 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.46 MB, 1 tiedosto
17.03.2022 10:11:22
[ + 3 | ]

Yle propagandaa taas 30.

[62762] [Screenshot_20220317-090710_Twitter.jpg] [0.46 MB] [972x1228] [] []
Screenshot_20220317-090710_Twitter.jpg

yleisradio

(64)  · 

propaganda

(106)
17.03.2022 10:17:10
#556438 [+3] Piilota Suosittele

Onhan salaliittoteorioihin uskovia tälläkin sivulla, mm. Great reset ja se, että nykyisen hallituksen vika, että Ukrainan sodan takia nousee mm. Ruuan ja bensiinin hinta ja siihen, että kahvi kallistuu.

Kohta varmaan sanovat, että nykyinen hallitus sytytti sodan ja polttivat braisilian kahviviljelmät.

17.03.2022 18:37:45
#556498 [+-] Piilota Suosittele

No ei se median vihervassarius silti välttämättä salaliitto ole, vaikka fakta onki. Sanon oikeistolaisille saman ku sanon naisten eurosta itkeville femakoillekki, hankkiutukaa enemmän sille alalle niin asia korjaantuu.

[ 4 viestiä | ]