Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Yle propagandaa taas 29. Yle propagandaa taas 29.
Demari kantaa vastuuta 🤦‍♂️ Demari kantaa vastuuta 🤦‍♂️
Ei sen vaikeampaa Ei sen vaikeampaa
Ilon ja onnen päivä Ilon ja onnen päivä
Vapaus, veljeys ja fasismi. Viva La France! Vapaus, veljeys ja fasismi. Viva La France!
Hutisalo.. Hutisalo..
Toiset huolehtii taas ulkomaista.. Toiset huolehtii taas ulkomaista..
Pissis is, what pissis does Pissis is, what pissis does
Valkoiset ihmiset ovat saastaa Valkoiset ihmiset ovat saastaa
Vasemmisto ja Nato. Vasemmisto ja Nato.
söi haravan söi haravan
Taistelevien työläisten eturintama! Taistelevien työläisten eturintama!
Scars on Broadway - They Say (lyrics) Scars on Broadway - They Say (lyrics)
MAGA 420 MAGA 420
“You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c “You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c
poliitikot poliitikot
Timppa taas päissään kirjottelee Timppa taas päissään kirjottelee
Vihreiden uusi puheenjohtaja. Vihreiden uusi puheenjohtaja.
Arvatkaa oikea versio! Arvatkaa oikea versio!
Frumppi rakentaa muurin yay! Frumppi rakentaa muurin yay!
Sanna tekee, eikä meinaa. Sanna tekee, eikä meinaa.
SoyBoy SoyBoy
Arvatkaa mitä tää pääkallo tarkottaa? Arvatkaa mitä tää pääkallo tarkottaa?
Miksi te kaikki miehet hakkaatte naisia? Miksi te kaikki miehet hakkaatte naisia?
 465 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
26.02.2022 14:38:10
[ + 0 | ]

Neekerin NATO ulinat

[62161] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [954x960] [] []
tiedosto.jpg

26.02.2022 15:18:23
#550544 [+4] Piilota Suosittele

Niin että Putin olikin joku neekereitä rakasteleva homo jonka länsimedia vaan maalaa valkoseks heteromieheks joka vihaa homoja ja neekereitä? Ok? Oon mustamaalauksesta kuullu mut tää o varmaa jotain valkomaalausta?

26.02.2022 15:22:00
#550546 [+5] Piilota Suosittele

Nyt sitten vaihteeksi pitäisikin puuttua neekereiden asiohin? Tää sama rullahuuli olis varmaan kurkku suorana huutamassa jos näin tehtäisiin. Mitäs jos neekerit eivät olis aina kuppaamassa länsimailta vaan hoitais omat asiansa jos kerran ovat niin hyviä kaikessa?

[ 3 viestiä | ]