>>550601 Taitaa olla Kiina jenkeille sen verran iso rahottaja, että ei ne uskalla arvostella kinuskeja systemaattisesta ja dystopisesta terrorismista mitä ne harrastaa omiaan kohtaan puhumattakaan vaikka uiguureista.
[
2 viestiä
|
]
⭰
vihreät de gröna
Remu
Siinähän se sitten tuli taas
Yle propagandaa taas 4
Keijon konsti
Meikän ilme kun kuuntelen vihervasureiden kovistelua..