Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Vegan activists Vegan activists
Kumpaa äänestäisit! Kumpaa äänestäisit!
SDP SDP
Mestari Mestari
Morjensta pojat. Morjensta pojat.
Kari. Kari.
Kaksoistandardit Kaksoistandardit
Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen
Kommarit Kommarit
Protesting Donald Trump Strictly for Pussy Protesting Donald Trump Strictly for Pussy
MoonTv MoonTv
Trump hyökkää Grönlantiin Trump hyökkää Grönlantiin
Iiris. Iiris.
GOD EMPERIOR GOD EMPERIOR
Pillupuhelin taas äänessä Pillupuhelin taas äänessä
Vasemmisto Vasemmisto
Black Lives Matter Exposed! Black Lives Matter Exposed!
Ihana nainen Ihana nainen
Kekkulit vauhdissa ! Kekkulit vauhdissa !
ryppyreijän_ritarin homostelut ryppyreijän_ritarin homostelut
Näin siinä sitten kävi.. Näin siinä sitten kävi..
Hallitus hoitaa taas 🤦‍♂️ Hallitus hoitaa taas 🤦‍♂️
Äärioikeisto on pahin.. Äärioikeisto on pahin..
ken on hulluin ken on hulluin
 449 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
10.09.2021 08:36:59
[ + 3 | ]

Näin

[56594] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [1080x1467] [] []
tiedosto.jpg

oikeisto

(27)  · 

maahanmuutto

(85)
10.09.2021 23:01:57
#499522 [+1] Piilota Suosittele

Vasemmisto:
- Suomi ja suomalaiset ovat etuoikeutettuja ja heitä pitää rangaista. Lisää veroja! Ja leikata pitää. Poistetaan nyt tällä kertaa vaikkapa eläkeputki. Yhtään oikeistopuoluetta ei ole hallituksessa, mutta silti oikeisto vika jollain tavalla
- Meidän pitää pelastaa koko maailma. Rajattomasti islamisteja tänne. Talibanit ok, ISIS ok, ISIS-k ok, meillä on tilaa! Kaikkien taustat tunnetaan! Naiset ja lapset pitää pelastaa (otetaan lähes täysin vain miehiä Suomeen).

10.09.2021 23:14:36 | 23:15:13
#499532 [+1] Piilota Suosittele

Jollaki vihervasemmistosuvakilla ilosesti menny talousliberaalioikeisto ja keskustakonservatiivit saman katon alle.

11.09.2021 17:22:46
#499765 [+1] Piilota Suosittele

>>499268
ah katsoin tän videon monta kertaa putkeen ja nauroin itseni melkei hengiltä. mielettömän euforinen tunne kun jotain vassaria ahdistaa nii paljo että se huutaa ja itkee.

[ 5 viestiä | ]