Vasemmisto: - Suomi ja suomalaiset ovat etuoikeutettuja ja heitä pitää rangaista. Lisää veroja! Ja leikata pitää. Poistetaan nyt tällä kertaa vaikkapa eläkeputki. Yhtään oikeistopuoluetta ei ole hallituksessa, mutta silti oikeisto vika jollain tavalla - Meidän pitää pelastaa koko maailma. Rajattomasti islamisteja tänne. Talibanit ok, ISIS ok, ISIS-k ok, meillä on tilaa! Kaikkien taustat tunnetaan! Naiset ja lapset pitää pelastaa (otetaan lähes täysin vain miehiä Suomeen).
>>499268 ah katsoin tän videon monta kertaa putkeen ja nauroin itseni melkei hengiltä. mielettömän euforinen tunne kun jotain vassaria ahdistaa nii paljo että se huutaa ja itkee.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Sairasta paskaa
Juutalainen homopedari imee vauvan mulkkua
SDP
Trump ja Kim
The Left wants to abolish the Police....does the Black community
Politiikka kuvia
Kyllä trumputtaja vaan on paras
Hitlerin joukoissa oli vapaaehtoisia kaikista maista.
Trump ja twitter
Kriisiapua afrikantähden uhreille 🤣
Janne M. Korhonen
Joko Media tai Sanna valehteli.
Vihreät
Yle sensuuria.
Emma
Kiljunen ja kokoukset
Palaa maailma, olisipa maissinsiemeniä nuotioon laittaa.