Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

RASMUS RASMUS
Olisit äänestänyt paremmin! Olisit äänestänyt paremmin!
Parempi ihminen 🤤 Parempi ihminen 🤤
8 miljardia terveisin demarit 8 miljardia terveisin demarit
Vihreät ja "tiede" 🤣 Vihreät ja "tiede" 🤣
Vasemmat Vasemmat
Muutama kuva Muutama kuva
Sanna Marin Sanna Marin
Hallitus suorittaa Hallitus suorittaa
Keskusta myös 🤣 Keskusta myös 🤣
Iiris ja vaalit. Iiris ja vaalit.
Eri paskaa. Sama jutku. Eri paskaa. Sama jutku.
Demari ja persu Demari ja persu
Make America Sane Again Make America Sane Again
Sanna Marinin uusi uniformu Sanna Marinin uusi uniformu
Sebun kaljat Sebun kaljat
Timppa taas päissään kirjottelee Timppa taas päissään kirjottelee
Kun joku ivailee Puolan kustannuksella Kun joku ivailee Puolan kustannuksella
Trump hyökkää Grönlantiin Trump hyökkää Grönlantiin
Demarit, yrittäjien puolella.. Demarit, yrittäjien puolella..
Virgin voting Virgin voting
Ihana nainen Ihana nainen
Prinsessa Sanna Prinsessa Sanna
Yle propagandaa taas 20. Yle propagandaa taas 20.
 527 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.67 MB, 1 tiedosto
11.09.2021 14:18:07
[ + 7 - | ]

Hutisalo ding dong!

[56622] [Screenshot_20210911-141443_Twitter.jpg] [0.67 MB] [1079x1361] [] []
Screenshot_20210911-141443_Twitter.jpg

11.09.2021 15:16:22
#499733 [+1] Piilota Suosittele

Natsilipun liehuttelu vertautuu hyvin siihen jos ääri-islamistit päättäisivät tallustella kadulla ja ulista oikeudestaan katkoa päitä.

11.09.2021 21:14:22 | 21:14:37
#499854 [+-] Piilota Suosittele

>>499846
Minkälaista näkemistä haluaisit? Poliisi poisti uudenvuoden kulkueelta hakaristilipun ja nyt poliisi poisti kehä I:n ISIS lipun. Haluaisitko että vihaamasi poliitikko vielä itkisi telkkarissa myös ISIS-lipun vuoksi?

11.09.2021 21:55:56
#499885 [+2] Piilota Suosittele

Todellisiin ongelmiin puuttuminen vaatisi selkärankaa, moraalia ja motivaatiota. Mielikuvitusvihollisten aiheuttamiin ongelmiin puuttuminen taas ei vaadi noista mitään, ja sillä saa monen idiootin silmissä suosiopisteitä...

11.09.2021 22:47:33
#499907 [+-] Piilota Suosittele

>>499887
Mielipide tuokin. Tosin samalla logiikalla keskarin näyttäminen vertautuu mihin tahansa käsimerkkiin, esimerkiksi morjestamiseen, eikä siitä ole syytä provosoitua.

Koska nyt kuitenkin sekä natsilippu, että ISIS-lippu edustavat erittäin vastenmielistä näkemystä siitä, mitä ihminen saa tehdä toiselle ihmiselle, ovat ne molemmat länsimaissa aivan syystä myös halveksinnan kohteena ja toivon mukaan myös kiellettyjä esineitä liehutella paraateissa, kulkueissa ja mielenosoituksissa.

12.09.2021 03:02:10
#499979 [+-] Piilota Suosittele

>>499976
Tuskin sentään, mutta ymmärrät varmaan kuitenkin pointin. Joillakin merkeillä ja symboleilla on negatiivinen lataus. Joillakin käsimerkeillä se lataus on niin voimakas, että jos sitä esittelee väärälle ihmiselle, voi tulla nenä kipeäksi. Samoin joidenkin lippujen esittely aiheuttaa ihmisissä voimakkaita reaktioita. Epäilen, että esimerkiksi ISIS lipun esittely aiheuttaa niin voimakkaita reaktioita valtaosassa, että kyseinen lippu ei kauaa heilu.

[ 20 viestiä | ]