Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Ylen alennustila osa 2 Ylen alennustila osa 2
Pasilassa ärtymystä havaittavissa Pasilassa ärtymystä havaittavissa
oman rahan käyttö oman rahan käyttö
Kielletyt aseet Kielletyt aseet
Muutama kuva 29. Muutama kuva 29.
Mutti Marin Mutti Marin
Vähän demaria iltaan. Vähän demaria iltaan.
vastuunpakoilu vastuunpakoilu
Ylen kaksinaismoralismi. Ylen kaksinaismoralismi.
Yle propagandaa taas 30. Yle propagandaa taas 30.
Jep, korruptiota ei ole. Jep, korruptiota ei ole.
Demarit ja 8 miljardia Demarit ja 8 miljardia
Pakolliset meemit Pakolliset meemit
Terroristi vastaan tekojensa seuraukset Terroristi vastaan tekojensa seuraukset
Mitä vittua? Mitä vittua?
Paavo Pyhä Paavo Pyhä
Vihreiltä jotain järkevää, ohhoh! Vihreiltä jotain järkevää, ohhoh!
Keskusta 2. Keskusta 2.
Suomi. Suomi.
Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle
Jos.. Jos..
Ohisalo. Ohisalo.
Ihana ja älykäs Suvi Ahonen Ihana ja älykäs Suvi Ahonen
Putin & co Putin & co
 541 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.75 MB, 1 tiedosto
08.10.2021 11:40:27
[ + 2 | ]

Kaksinaismoralismi osa 445.

[57219] [Screenshot_20211008-113949_Samsung_Internet.jpg] [0.75 MB] [1079x1960] [] []
Screenshot_20211008-113949_Samsung_Internet.jpg

aktiivimalli

(6)  · 

vasemmisto

(216)
08.10.2021 12:21:15
#506496 [+-] Piilota Suosittele

Kaksinaismoralismipa hyvinkin, nimittäin Sipilän mallissa oli se erona että jos työtön ei työllisty niin työttömyysturva lakkautetaan. Tuossa uudessa mallissa työttömän pitää hakea työpaikkoja tai tukea leikataan / lyhyt karenssi.

08.10.2021 12:21:39 | 12:22:16
#506497 [+-] Piilota Suosittele

Pällit ei taas ymmärrä eroa. Perskeko hallituksen ehdotus vaan ruoski työttömiä. Tämä malli antaa mahdollisuuden. Sipilän mallissa oli myös työvelvoite, mitä tässä ei ole

08.10.2021 13:32:44
#506532 [+-] Piilota Suosittele

>>506528
Niinpä olinkin siltä osin ettei työttömyysturvaa lakkauteta mutta leikataan kuitenkin JA 90 päivän karenssi. Tämä siis seurauksena siitä jos työtön ei työllisty vähintään 18 tuntia /kk. Marinin mallissa työtöntä ei rankaista siitä ettei työtä ole. Sipilän mallissa tosiaan oli tuo jo mainittu työvelvoite.

08.10.2021 14:54:49
#506548 [+-] Piilota Suosittele

>>506543
Eli puhuit taas paskaa.
Lisäksi uliset nykyisestä hallituksesta, ettei se saa muka mitään aikaiseksi ja samaan hengenvetoon itket, että teidän hallituksella oli liikaa duunia.

Menehän katselemaan niitä kikkelityttöjä ja ulise lisää.

[ 9 viestiä | ]