Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Valot päällä, ketään ei kotona Valot päällä, ketään ei kotona
Meemi Meemi
Perustelut raiskaukselle. Perustelut raiskaukselle.
Suomi. Suomi.
Nyt ei naurata. Idiotismi. Nyt ei naurata. Idiotismi.
Ystävien kanssa halailu Ystävien kanssa halailu
Kello tikittää oikeuden puolesta Kello tikittää oikeuden puolesta
Gorbachev julkisti -89 asiakirjat holokaustin oikeista luvuista Gorbachev julkisti -89 asiakirjat holokaustin oikeista luvuista
Kaksoistandardit Kaksoistandardit
ylen kiukuttelusta ylen kiukuttelusta
Sinfoniaa 😁 Sinfoniaa 😁
Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto
Elämä on kovaa! Elämä on kovaa!
Ensi keväänä.. Ensi keväänä..
Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia
Yle propagandaa taas 25. Yle propagandaa taas 25.
MoonTv MoonTv
Pelon lietsonta Pelon lietsonta
SDP SDP
Parempi ihminen 🤤 Parempi ihminen 🤤
Kumpaa äänestäisit! Kumpaa äänestäisit!
Kari. Kari.
Kun joku ivailee Puolan kustannuksella Kun joku ivailee Puolan kustannuksella
Tietovisa Tietovisa
 633 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.76 MB, 5 tiedostoa
10.10.2021 20:08:44
[ + 2 | ]

Vasemmiston jäsen..

[57296] [20211002_185633.jpg] [0.12 MB] [1080x998] [] []
20211002_185633.jpg
[57295] [20211010_200659.jpg] [0.09 MB] [582x635] [] []
20211010_200659.jpg
[57294] [20211010_200703.jpg] [0.05 MB] [598x285] [] []
20211010_200703.jpg
[57293] [Screenshot_20211010-193346_Twitter.jpg] [0.88 MB] [1080x1757] [] []
Screenshot_20211010-193346_Twitter.jpg
[57292] [Screenshot_20211010-200721_Samsung-Internet.jpg] [0.63 MB] [1079x1716] [] []
Screenshot_20211010-200721_Samsung-Internet.jpg

elokapina

(118)  · 

kommunistit

(12)  · 

vasemmisto

(216)
10.10.2021 21:53:09
#507054 [+4] Piilota Suosittele

Eikö se paras liike olisi olla tekemättä mitään tai minimoida oma kulutus? Mikä hiton idea se sellainen on, että vaaditaan muita lopettamaan kulutus, jottai voi itse rallattaa ja rellestää, kuin aiemminkin.
Noo, kai sitä noinkin saa huomiokiintiönsä täyteen.

[ 5 viestiä | ]