Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Sdp:n nuordementiaosasto esittää Sdp:n nuordementiaosasto esittää
Propagandaa Propagandaa
Näin siinä sitten kävi.. Näin siinä sitten kävi..
Moonman - White Pills Moonman - White Pills
Sanaa anteroille. Sanaa anteroille.
Jussi Halla-aho pormestariksi Jussi Halla-aho pormestariksi
Trump ja Kim Trump ja Kim
Oulu Oulu
Legendaarista Legendaarista
Pakollinen meemi. Pakollinen meemi.
Feminismi Feminismi
Sanna Marin muuten vaan slaikka poskessa Sanna Marin muuten vaan slaikka poskessa
Äärioikeisto ja muutama kuva. Äärioikeisto ja muutama kuva.
Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov
Laura Kolehmainen, vassari Laura Kolehmainen, vassari
Suomi. Suomi.
sentristi sentristi
Jee! Jee!
Kun edes sun oma vaimo ei äänestä sua! Kun edes sun oma vaimo ei äänestä sua!
Persuja ei saa kritisoida Persuja ei saa kritisoida
Putin (zoomaa) Putin (zoomaa)
Arvovalinta. Arvovalinta.
Neekerin NATO ulinat Neekerin NATO ulinat
Tarina Tarina
 429 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.43 MB, 1 tiedosto, 23.10.2021 08:38:53
[ + 4 | ]

Denmari, totta kai.

[57704] [Screenshot_20211023-083811_Twitter.jpg] [0.43 MB] [1080x952] [] []
Screenshot_20211023-083811_Twitter.jpg

kunnianloukkaus

23.10.2021 08:53:32
#509939 [+1] Piilota Suosittele

Saisivat erottaa puolueesta, mutta uutinen ei kerro suoraan mitä tuo mätisäkki teki.
Uutisen mukaan oli mennyt henkilökohtaisuuksiin arvostelemalla Facebook Kokkola sivulla syytteen nostaneen terveyttä.
Kommentit oli kuitenkin poistettu, mutta sitäkään ei ole kerrottu, että kenen toimesta.

23.10.2021 09:57:57
#509960 [+2] Piilota Suosittele

Minusta saisi tulla pakkorokotus kaikille. Samalla voitaisiin tehdä pakko muuallekin. Pakko käydä töissä. Jos et kävisi ei tule mitään tukea. Kaikki tuki pitäisi poistaa. Olisi pakko olla sopusuhtainen tai muuten veroprosentti noususi 20%

Alkaisi tuloksia tulemaan kaikille. Jos ei tulisi, sitten rehuksi.

23.10.2021 21:14:29
#510146 [+-] Piilota Suosittele

Se on aina vähän hankala juttu jos omalla nimellä ja naamalla rupeaa kirjottelemaan ihan mitä sattuu. Tietenkään kukaan meistäkään ei tiiä vaikka koko konkkaronkka jouduttas syytettyjen penkille ku ohan täälläkin nappulasta puhumattakaan ollu sen verran eksoottisia nää tekstit vaikka ne onki vaan huumoria ja tavallista paskanjauhantaa.

[ 6 viestiä | ]