Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Kari. Kari.
Mitä mieltä trump on äänestäjistänsä Mitä mieltä trump on äänestäjistänsä
Anna meidän rahat. Anna meidän rahat.
Yle hävisi Ruotsin vaalit. Yle hävisi Ruotsin vaalit.
Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto
VKN, 2. Varapuheenjohtaja. VKN, 2. Varapuheenjohtaja.
Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle
Und das heisst Erika Und das heisst Erika
Hitlerin joukoissa oli vapaaehtoisia kaikista maista. Hitlerin joukoissa oli vapaaehtoisia kaikista maista.
Persu matu suvakki Persu matu suvakki
Suomalaisen sossuvirkailijan normi duunipäivä Suomalaisen sossuvirkailijan normi duunipäivä
Marin ja vaaleanpunainen pantteri Marin ja vaaleanpunainen pantteri
“You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c “You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c
Uniper sähköposti vuoti julkisuuteen. Uniper sähköposti vuoti julkisuuteen.
Ongelmia. Ongelmia.
Muutama kuva 24. Muutama kuva 24.
Sairasta paskaa Sairasta paskaa
uskovaiset uskovaiset
Neekerit viihtyy koulussa Neekerit viihtyy koulussa
Rasmuslaisten logiikka Rasmuslaisten logiikka
Eli tunsi ja kaveerasi ISIS-terroristien kanssa. Eli tunsi ja kaveerasi ISIS-terroristien kanssa.
Huutista 🤣 Huutista 🤣
Teemu on hieno mies(?) Teemu on hieno mies(?)
Sebun kaljat Sebun kaljat
 669 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
19.11.2021 11:33:41
[ + 5 | ]

Ihana nainen

[58714] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [720x1600] [] []
tiedosto.jpg

19.11.2021 12:16:20
#518749 [+10] Piilota Suosittele

Olen huomannut, että tietyn tyyppisillä ihmisillä on samantyyppiset asukokonaisuudet. Mm. silmälasit ovat samantyyppisiä sekä tukkatyyli on samantyyppinen. Myös läskin kerääntyminen on samantyyppistä.

Kaikki nämä henkilöt vannovat tuhoavansa persuja ja natseja.

19.11.2021 17:45:04
#518808 [+7] Piilota Suosittele

syön natseja aamupalaksi

Vähän on kyllä sen näköinenkin, että niellaissut kokonaisen Göringin ja kasan luftwaffeleita jälkiruuaksi.

[ 14 viestiä | ]