Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

uskovaiset uskovaiset
Trumpin tappaja (huono laatu) Trumpin tappaja (huono laatu)
Pasilassa ärtymystä havaittavissa Pasilassa ärtymystä havaittavissa
Kun edes sun oma vaimo ei äänestä sua! Kun edes sun oma vaimo ei äänestä sua!
Vihervassarit tappelee :D Vihervassarit tappelee :D
Sairasta paskaa Sairasta paskaa
Sanna Marinin uusi uniformu Sanna Marinin uusi uniformu
Ukrainalaiset VS Husun "suomi" Ukrainalaiset VS Husun "suomi"
Itiksen jättimäinen mielenosoitus Itiksen jättimäinen mielenosoitus
Niinku sillee tosi fiksu tiätsä? Niinku sillee tosi fiksu tiätsä?
Ketä EI kannata äänestää. Ketä EI kannata äänestää.
Äärioikeisto se on uhka. Äärioikeisto se on uhka.
Voi vittu ku ei mikään mee kohtuuvvella Voi vittu ku ei mikään mee kohtuuvvella
Ongelmia. Ongelmia.
Puolueiden rahoitusta.. Puolueiden rahoitusta..
Ei meillä ole korruptiota... Ei meillä ole korruptiota...
Hitlerin joukoissa oli vapaaehtoisia kaikista maista. Hitlerin joukoissa oli vapaaehtoisia kaikista maista.
Persut petti kansan jälleen Persut petti kansan jälleen
Sipilän tiedotus Sipilän tiedotus
Sanna taas. Sanna taas.
Kepu ja tunnin juna Kepu ja tunnin juna
Ystävien kanssa halailu Ystävien kanssa halailu
Neekerit viihtyy koulussa Neekerit viihtyy koulussa
Perus Ryssä hengailua. Perus Ryssä hengailua.
 669 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
19.11.2021 11:33:41
[ + 5 | ]

Ihana nainen

[58714] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [720x1600] [] []
tiedosto.jpg

19.11.2021 12:16:20
#518749 [+10] Piilota Suosittele

Olen huomannut, että tietyn tyyppisillä ihmisillä on samantyyppiset asukokonaisuudet. Mm. silmälasit ovat samantyyppisiä sekä tukkatyyli on samantyyppinen. Myös läskin kerääntyminen on samantyyppistä.

Kaikki nämä henkilöt vannovat tuhoavansa persuja ja natseja.

19.11.2021 17:45:04
#518808 [+7] Piilota Suosittele

syön natseja aamupalaksi

Vähän on kyllä sen näköinenkin, että niellaissut kokonaisen Göringin ja kasan luftwaffeleita jälkiruuaksi.

[ 14 viestiä | ]