Hehe. Nuita räkäsuojiahan ne käytti meidänki lähikaupassa jossain välissä ja niitä tais olla myynnissäkin isolla kylällä. Melekeen ennemmin käyttäsin tommosta ku maskia ku ehtiin just ennen pandemiaa käydä hakemassa filleriä huuliin. Mulla mahtuu lähinnä nenänpää ja huulet niiden sisään. Yks tuttu myyjä kysyki multa kerran, että mikä helevetin monni sieltä tallustelee kassalle. Käännin päätä alemmas niin tunnisti ja sano, että elä perkele säikyttele tuolla tavalla. Anto mukaan ilmasen putkilon ampiaisen piston hoitoon käytettävää salvaa.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Niinku sillee tosi fiksu tiätsä?
Bidenin hallinnon juutalaiset
Takki kääntyy..
Make America Sane Again
Vitun virpojat
Tarina kahdella kuvalla.
Ystävien kanssa halailu
Kepulitkin mainostaa arabiaksi
SDP mainos
verkkouutiset
Tulkaa suvakit ja vihervasurit ihan millon vaan koittaa.