Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Tapetaan persut Tapetaan persut
Kepu lupaa Kepu lupaa
Suomalaiset on rasisteja Suomalaiset on rasisteja
Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta
Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei. Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei.
Sanna taas kerran. Sanna taas kerran.
Ministerit B-Studiossa Ministerit B-Studiossa
Mitä vittua? Mitä vittua?
Jee! Jee!
rokoteuskovaisille rokoteuskovaisille
Miten se olikaan? Miten se olikaan?
Fatim diarra Fatim diarra
HYVÄÄ HUOMENTA HYVÄÄ HUOMENTA
Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään
Femakolla oli vaikeaa 😢 Femakolla oli vaikeaa 😢
Suvakki Suvakki
Kaksoisstandardi. Kaksoisstandardi.
Nyt on taas viimesen päälle aivopieru Nyt on taas viimesen päälle aivopieru
Kiljunen ja kokoukset Kiljunen ja kokoukset
Vihreät Vihreät
Valkoiset ihmiset ovat saastaa Valkoiset ihmiset ovat saastaa
natsi tulos natsi tulos
Frumppi rakentaa muurin yay! Frumppi rakentaa muurin yay!
Neekerin NATO ulinat Neekerin NATO ulinat
 503 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.69 MB, 1 tiedosto
27.12.2021 09:10:45
[ + 3 | ]

Sanna taas kerran.

[60027] [Screenshot_20211227-081021_Twitter.jpg] [0.69 MB] [1079x1384] [] []
Screenshot_20211227-081021_Twitter.jpg

27.12.2021 11:24:22
#533421 [+1] Piilota Suosittele

On se perkele, kun PM ei pidä tiedotustilaisuutta ja eduskunnan täysistuntoa joka päivä.
Meitä pidetään pilkkana saatana!

27.12.2021 11:56:21
#533425 [+1] Piilota Suosittele

Kekkulilla meni hetkeksi pasmat sekaisin kun postasi kaksi mediaa, joiden sisällön oli ymmärtänyt päin persettä. Jälkimmäisen joutui hädissään jopa poistamaan kun kerroin miten asia oikeasti on. On se urpo.

27.12.2021 12:28:55 | 12:29:12
#533436 [+-] Piilota Suosittele

>>533431
Se todisti varsin erinomaisesti sen kuinka sulta puuttuu medialukutaito ja kuinka uskot netistä löytämääsi paskaan jos se vain sopii ajatusmaailmaasi. Pienellä googlettamisella olisit voinut selvittää videosta otetun kuvakaappauksen taustat, mutta jätit sen tekemättä, koska sisältö ”resonoi”. Kaikkein parasta tässä on se, kuinka olet itse ensimmäisenä haukkumassa muita tyhmäksi.

Mainehaittaa peläten pikku kekkuli sitten otti ja poisti kaikessa hiljaisuudessa mediansa.

Sinua lainatakseni ”Vittu sä olet kekkuli tyhmä!”

27.12.2021 13:14:46
#533442 [+4] Piilota Suosittele

Onhan Ukkola oikeassa. Marinin pitäisi tällä hetkellä johtaa kansaa tilanteessa, jossa juuri on sanottu, että omikronin vuoksi pitää minimoida omikronin levittäminen eikä seikkailla siellä ja täällä.

Sitten Marin onkin taas televisiossa seikkailemassa ja keräämässä itselleen medianäkyvyyttä. Kyseinen ohjelma olisi varmasti pärjännyt ihan ilman Sannaakin tai jollain muulla (entisellä) pääministerillä.

[ 9 viestiä | ]