Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Ei sen vaikeampaa Ei sen vaikeampaa
Yle hävisi Ruotsin vaalit. Yle hävisi Ruotsin vaalit.
Emma Emma
ken on hulluin ken on hulluin
Ne pienet erot.. Ne pienet erot..
Intian kosto Intian kosto
Ei ollutkaan persuvastaista Ei ollutkaan persuvastaista
Ihana nainen Ihana nainen
kuningas kuningas
6 kiihoittavaa kuvaa 6 kiihoittavaa kuvaa
Saavutuksia. Saavutuksia.
Neljä ratkiriemukasta kuvaa Neljä ratkiriemukasta kuvaa
Yle sensuuria. Yle sensuuria.
Amerikka update Amerikka update
Idiootit eivät koskaan opi! Idiootit eivät koskaan opi!
Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei. Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei.
Sipilän tiedotus Sipilän tiedotus
Persut Persut
Junssi jauhottaa jälleen Junssi jauhottaa jälleen
Kättä väännettii Kättä väännettii
Rasmuslaisten logiikka Rasmuslaisten logiikka
LOL, Kokoomus LOL, Kokoomus
Kuka onkaan näiden takana? Miksi? Kuka onkaan näiden takana? Miksi?
Kärnä kurmottaa.. eiku.. Kärnä kurmottaa.. eiku..
 452 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.57 MB, 2 tiedostoa
03.02.2022 20:16:58
[ + 2 | ]

Soteuudistus.

[61408] [20220121_121838.jpg] [0.12 MB] [1024x1024] [] []
20220121_121838.jpg
[61407] [Screenshot_20220203-191606_Twitter.jpg] [0.46 MB] [1080x1356] [] []
Screenshot_20220203-191606_Twitter.jpg

03.02.2022 20:27:43
#544995 [+2] Piilota Suosittele

No, 20-vuotta sitä valmisteltiin ja se nyt vasta runnottiin läpi kaikkine valuvikoineen, niin kansa sai juuri sellaisen Sote-uudistuksen kun se ansaitsi.

03.02.2022 22:46:50
#545039 [+1] Piilota Suosittele

Annan suomen tuhoutua aivan rauhassa. Entisenlaatuista suomea ei ole enää olemassakaan. SUomi tuhotaan sisältäkäsin. Ei jää mitään myytävää enää kuin itse maa. Sekin on kohta arabeilla ja nestlellä.

04.02.2022 01:32:43
#545069 [+1] Piilota Suosittele

Iiris on lukenut kaikki taloustieteen kirjat, älkää väitelkö, se tietää mistä puhuu. Siksi se osaa myös kertoa miten polttoaineiden hintojen korotukset eivät vaikuta pienituloisiin.... Isotuloisilla on enemmän rahaa, ja siksi niillä on enemmän varaa ostaa bensaa.

04.02.2022 16:43:12
#545133 [+1] Piilota Suosittele

Niri nari milloinkohan on asiat sitten hyvin. Valtiolle kun on töissä niin haukutaan suojatyöpaikaksi ja sitten kun yksityistetään meneekin yhtäkkiä enemmän rahaa.

[ 7 viestiä | ]