Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party
Yle propagandaa taas 5. Yle propagandaa taas 5.
Lipsuti lupsis nuol nuol! Lipsuti lupsis nuol nuol!
Suomen media 🤦‍♂️ Suomen media 🤦‍♂️
Persut Persut
Vasurisuvakki 🤦‍♂️ Vasurisuvakki 🤦‍♂️
Trump hyökkää Grönlantiin Trump hyökkää Grönlantiin
Vasurihomo raskaana Vasurihomo raskaana
retkeily retkeily
Vapauden (Ryssän) liitto Vapauden (Ryssän) liitto
Lensi kahvit nenästä 🤣 Lensi kahvit nenästä 🤣
suuri luottamuskysely suuri luottamuskysely
Hutisalo.. Hutisalo..
Virheiden ämmäkaartin mainos Virheiden ämmäkaartin mainos
Sanna Marin vaatteet päällä Sanna Marin vaatteet päällä
MINÄMINÄMINÄMINÄ MINÄMINÄMINÄMINÄ
Olipa yllätys.. Olipa yllätys..
Sannan flow haahuilut Sannan flow haahuilut
Veronmaksaja. Veronmaksaja.
Jussi taas. Jussi taas.
Yle sensuuria. Yle sensuuria.
Ne erot.. Ne erot..
Politiikka tiivistettynä Politiikka tiivistettynä
Kas näin kääntyy takki, ja takki kääntyy näin Kas näin kääntyy takki, ja takki kääntyy näin
 460 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto
11.02.2022 22:29:48
[ + 3 | ]

Sananvapaus..

[61638] [20220211_212548.jpg] [0.26 MB] [898x1197] [] []
20220211_212548.jpg

12.02.2022 00:35:17
#547051 [+-] Piilota Suosittele

Onkohan tämän lain nojalla sensuroitu mitään vai jäikö kuolleeksi pykäläksi, kuitenkin vuoden vanha juttu ainakin.

12.02.2022 16:37:20 | 16:38:19
#547136 [+-] Piilota Suosittele

Käsittääkseni tuo "lapo" sensuurilista, eli käytännössä lähinnä homo- ja 18+ teinipornosensuuri, todettiin ainakin jossain vaiheessa EU-oikeuden vastaiseksi nettineutraliteetin osalta että operaattori estää liikennettä ilman oikeuden päätöstä. Ainakaan sitä ei käyttänyt suurin osa operaattoreista enää herran aikoihin, olisiko siinä ollut osasyy siihen että asiasta piti säätää sitten lailla.

Se vanha salainen lista jonka ylläpito oli puhtaasti poliisin oikkujen hallussa, sopi kyllä tällaista avointa paremmin neuvostosuomalaiseen mielenlaatuun missä mitään ei kerrota ja mistään ei keskustella, valittaa jos kehtaa niin höhö leimataan se vaikka pedariksi.

[ 5 viestiä | ]