Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Arvatkaa mitä tää pääkallo tarkottaa? Arvatkaa mitä tää pääkallo tarkottaa?
lolmao lolmao
Terroristi vastaan tekojensa seuraukset Terroristi vastaan tekojensa seuraukset
Luottamus poliisiin kasvaa? Luottamus poliisiin kasvaa?
No niin... No niin...
Tynkkysen tuomio.. Tynkkysen tuomio..
RASMUS RASMUS
Poliittisen satiirin taso Poliittisen satiirin taso
“You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c “You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c
Orpo Orpo
Oli uutisissa.. Oli uutisissa..
Femakolla oli vaikeaa 😢 Femakolla oli vaikeaa 😢
Melkoinen mainos 🤣 Melkoinen mainos 🤣
Honkasalo, kaksinaismoralismi Honkasalo, kaksinaismoralismi
Mitä lukeekaan juutalaisten Talmudeissa? Mitä lukeekaan juutalaisten Talmudeissa?
Antifasisti 🤣 Antifasisti 🤣
Suomi. Suomi.
Raamattu on ihmisen kirjoittama romaani Raamattu on ihmisen kirjoittama romaani
Boomer Boomer
Sannaa taas ❤️ Sannaa taas ❤️
Sanna Sanna
Natsien kirjarovioilla poltettiin homo ja transupornoa Natsien kirjarovioilla poltettiin homo ja transupornoa
muista kättä toisten taskuun muista kättä toisten taskuun
Oops.. Oops..
 589 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.35 MB, 1 tiedosto
12.02.2022 14:35:39
[ + 4 - | ]

Yle

[61652] [20220212_133518.jpg] [0.35 MB] [1500x1500] [] []
20220212_133518.jpg

yleisradio

(64)
12.02.2022 15:12:52
#547124 [+6] Piilota Suosittele

Jännä että Ylellä on kyllä huomattu että liiallinen määrä suomalaisia on ilmastolle tuhoisaa mutta ei osata laskea että joka matusta tulee osa tätä ongelmaa ku ne pääsee Suomeen.

12.02.2022 15:16:33
#547125 [+3] Piilota Suosittele

eikös joku laskenu että pelkästään hengittämällä intialaiset tuottaa hiilidioksiidia enempi ku koko suomen päästöt yhteensä ....

12.02.2022 20:40:47
#547181 [+3] Piilota Suosittele

No se kyllä on totta, että lapsettomuus on toiseksi paras hiilineutraali teko. Breivik puolestaan alensi ihmisen aiheuttamaa hiilijalanjälkeä jo reippaammin.

13.02.2022 00:01:12
#547265 [+-] Piilota Suosittele

meitä ei ole liikaa sen takia että me tehdään liikaa lapsia vaan sen takia että me eletään liian pitkään
määrä romahtaa ennenpitkää koska ei tässä sentään ikuisia olla ja lapsiluku on ollut alle 2.1 jo 60-luvulta alkaen
vinksahtanut ikärakenne sen sijaan aiheuttaa jo nyt ongelmia joista tulee ylitsepääsemättömiä jo kauan sitä ennen
jos nyt yritettäisiin tehdä niitä lapsia niin maassa olisi nuoriakin ihmisiä vielä parinkyt vuoden päästä

13.02.2022 04:16:15
#547309 [+1] Piilota Suosittele

Yle on ilmastonäkökulmasta oikeassa. Jokainen syntymättä jäänyt lapsi on ilmastotavoitteille voitto.

Mutta vain ilmastotavoitteille, ja oletuksella, ettei korvata tuonnilla.

13.02.2022 14:54:39
#547366 [+-] Piilota Suosittele

>>547333 Eipä ollu! 😜 Sinun kannattais levittää hakualuetta, sinä tiedät sanat, vähäinen kyky loogiseen ajatteluun vain estää laulamasta. Ja sitä paitsi olen tainnut jo kertoa kuka olen, sie vain oot liian tyhämi ymmärtämään. 😉

[ 14 viestiä | ]