Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Suattaa olla repo - Antifantti julistaa Suattaa olla repo - Antifantti julistaa
Milloin pyydetään hevoselta anteeksi? Milloin pyydetään hevoselta anteeksi?
Vastaus ohessa! Vastaus ohessa!
kaasua kaasua
Sanna-puhuu-hitaasti-koska-vanhat Sanna-puhuu-hitaasti-koska-vanhat
Nyt tulee rahaa. Nyt tulee rahaa.
Marin saa tiedon jo ennen tapaturmaa Marin saa tiedon jo ennen tapaturmaa
Vaalimainos Vaalimainos
Ei meillä ole korruptiota... Ei meillä ole korruptiota...
ken on hulluin ken on hulluin
Käteinen Käteinen
Yle propagandaa taas 21. Yle propagandaa taas 21.
Purra, Lindtman ja Tytti Purra, Lindtman ja Tytti
VKK Kesäkokous VKK Kesäkokous
Hutisalo 🤣 Hutisalo 🤣
Puheenjohtaja tentissä puhuttua.. Puheenjohtaja tentissä puhuttua..
Hehe t: Stalin Hehe t: Stalin
Sanna TV 2 Sanna TV 2
Näin Näin
Tynkkysen tuomio.. Tynkkysen tuomio..
Hyvää yötä nekru.. Hyvää yötä nekru..
Hs propagandaa taas. Hs propagandaa taas.
Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen
I Was Fired From Vice Magazine I Was Fired From Vice Magazine
 602 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.75 MB, 2 tiedostoa
10.04.2022 09:05:32
[ + 3 - | ]

Putinin hyödyllisiä idiootteja.

[63546] [Screenshot_20220410-090304_Twitter.jpg] [0.23 MB] [1080x724] [] []
Screenshot_20220410-090304_Twitter.jpg
[63545] [Screenshot_20220410-090322_Samsung-Internet.jpg] [0.51 MB] [1078x1781] [] []
Screenshot_20220410-090322_Samsung-Internet.jpg

demarit

(141)  · 

putin

(186)
10.04.2022 13:33:57
#562322 [+-] Piilota Suosittele

Ja asiaa ei saanut Iltalehden sivuilla kritisoida.
Aivan jatkuvalla syötöllä tuli vain, että kommenttiasi ei hyväksytä, vaikka kuinka taas siisti. Minulta taisi olla kiellettynä Tuomiojan nimen sanominen tai jotain muuta pähkähullua taas.

10.04.2022 13:46:32 | 15:53:28
#562328 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä itsekkin pohjoismaista puolustusliittoa mielummin kannatan kuin NATOa. Ei olisi niin paljon USA:n pallo nilkassa. Vai onko kekkulille itsenäisen päätösvallan rajoittaminen ikävä juttu vain jos EU sitä tekee?

11.04.2022 18:00:59
#562592 [+1] Piilota Suosittele

>>562457 Eipä ollu 😋
Ei kannattais uskoa kaikkea mitä geiwei väittää. Ei näytä teillä muilla demareilla olevan kiirettä Erkin ulostu(s)loja suittimaan mutta muitten puolueitten pölöpäiden tuomitseminen kyllä sujuu

[ 11 viestiä | ]