Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Pissis is, what pissis does Pissis is, what pissis does
Veispuukin Jutku Veispuukin Jutku
Joko Media tai Sanna valehteli. Joko Media tai Sanna valehteli.
Vihreät ja ei korruptoituneisuus Vihreät ja ei korruptoituneisuus
Hyvä hallitus. Hyvä hallitus.
Siksi PS Siksi PS
Keskisormi politiikalle? Keskisormi politiikalle?
Järjen jättiläiset! Järjen jättiläiset!
Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta
Politiikka kuvia Politiikka kuvia
SoyBoy SoyBoy
Se ois kohta joulu. Se ois kohta joulu.
sankari sankari
Social Justice Warriors Social Justice Warriors
Sebun kaljat Sebun kaljat
Vihervassarit tappelee :D Vihervassarit tappelee :D
Vihreät ja "tiede" 🤣 Vihreät ja "tiede" 🤣
Vassari wojak Vassari wojak
Ohisalo. Ohisalo.
Boomeri 🤣 Boomeri 🤣
Vasemmisto ja Nato. Vasemmisto ja Nato.
Usa laivasto peak performance Usa laivasto peak performance
ken on hulluin ken on hulluin
Ei meillä ole korruptiota... Ei meillä ole korruptiota...
 602 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.75 MB, 2 tiedostoa
10.04.2022 09:05:32
[ + 3 - | ]

Putinin hyödyllisiä idiootteja.

[63546] [Screenshot_20220410-090304_Twitter.jpg] [0.23 MB] [1080x724] [] []
Screenshot_20220410-090304_Twitter.jpg
[63545] [Screenshot_20220410-090322_Samsung-Internet.jpg] [0.51 MB] [1078x1781] [] []
Screenshot_20220410-090322_Samsung-Internet.jpg

demarit

(141)  · 

putin

(186)
10.04.2022 13:33:57
#562322 [+-] Piilota Suosittele

Ja asiaa ei saanut Iltalehden sivuilla kritisoida.
Aivan jatkuvalla syötöllä tuli vain, että kommenttiasi ei hyväksytä, vaikka kuinka taas siisti. Minulta taisi olla kiellettynä Tuomiojan nimen sanominen tai jotain muuta pähkähullua taas.

10.04.2022 13:46:32 | 15:53:28
#562328 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä itsekkin pohjoismaista puolustusliittoa mielummin kannatan kuin NATOa. Ei olisi niin paljon USA:n pallo nilkassa. Vai onko kekkulille itsenäisen päätösvallan rajoittaminen ikävä juttu vain jos EU sitä tekee?

11.04.2022 18:00:59
#562592 [+1] Piilota Suosittele

>>562457 Eipä ollu 😋
Ei kannattais uskoa kaikkea mitä geiwei väittää. Ei näytä teillä muilla demareilla olevan kiirettä Erkin ulostu(s)loja suittimaan mutta muitten puolueitten pölöpäiden tuomitseminen kyllä sujuu

[ 11 viestiä | ]