Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Joko Media tai Sanna valehteli. Joko Media tai Sanna valehteli.
Natsien kirjarovioilla poltettiin homo ja transupornoa Natsien kirjarovioilla poltettiin homo ja transupornoa
Kiljunen ja Kamu sekä vaikeeta Kiljunen ja Kamu sekä vaikeeta
Böö! Karkki vai kepponen nekrut? Böö! Karkki vai kepponen nekrut?
Ongelmia. Ongelmia.
IS propagandaa. IS propagandaa.
Femakolla oli vaikeaa 😢 Femakolla oli vaikeaa 😢
Jenkeissä Jenkeissä
Milloin pyydetään hevoselta anteeksi? Milloin pyydetään hevoselta anteeksi?
Vihreiden logiikka Vihreiden logiikka
SIIS MIKÄ SIIS MIKÄ
Vaalitulos Vaalitulos
Demarit vetää taas satasella seinään Demarit vetää taas satasella seinään
Terroristi vastaan tekojensa seuraukset Terroristi vastaan tekojensa seuraukset
Yhy yhy yh yh yhy yhyy Yhy yhy yh yh yhy yhyy
retkeily retkeily
Nyt on taas viimesen päälle aivopieru Nyt on taas viimesen päälle aivopieru
ampumahiihto rasismia? ampumahiihto rasismia?
Alkon tj. Alkon tj.
kaikkien aikojen suomalaisten rahojen ryöstö Marinin johdolla kaikkien aikojen suomalaisten rahojen ryöstö Marinin johdolla
Taas mennään!3 Taas mennään!3
Sanna taas kerran. Sanna taas kerran.
Toiset huolehtii taas ulkomaista.. Toiset huolehtii taas ulkomaista..
rokoteuskovaisille rokoteuskovaisille
 491 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.56 MB, 1 tiedosto
23.04.2022 08:33:03
[ + 4 | ]

Sanna taas kerran.

[63895] [Screenshot_20220423-083218_Twitter.jpg] [0.56 MB] [1080x1324] [] []
Screenshot_20220423-083218_Twitter.jpg

sanna marin

(330)
23.04.2022 15:33:03
#565566 [+-] Piilota Suosittele

>>565547 Suomi on euroopan etulinjassa, halusi se sitä tai ei. Meidän halullamme ei ole väliä. Tahdollamme on paljonkin väliä. Jos alamme itkeä sota jyrää ylitsemme.

Ja sitten piisaa itkunaihetta.

23.04.2022 16:33:23
#565593 [+-] Piilota Suosittele

>>565591

Jännä juttu, että rällä viikolla on ihan suorassa lähetyksessä itketty eduskunnassa, muttei näytä kiinostavan yhtä paljon, kun oli kokkari.

24.04.2022 03:13:36
#565701 [+2] Piilota Suosittele

Lauri vitun Nurmi.

Siinä on kyllä toimittaja, jolla ei ole objektiivisuudesta minkäänlaista tietoa ollut kymmeniin vuosiin.
Toimittelija, joka tekee järkyttävän pitkiä subjektiivisia tarinoita, joissa vuodattaa asioita tasan niin, kuin hän kokee ja tuntee. Toimittelija, joka myös kirjoittaa sitten kirjoja subjektiivisista tarinoistaan, kun on niin kiva kirjoittaa pitkiä tekstejä.

Toimittelija, joka kaikin tavoin pyrkii edistämään sinipunahallituksen valtaansaamista.

Henkilö, jonka ei pitäisi olla toimittaja, vaan pitäisi olla rehdisti SDP:n riveissä oleva poliitikko ja pysyä poissa toimittajan toimesta.

[ 14 viestiä | ]