>>565547 Suomi on euroopan etulinjassa, halusi se sitä tai ei. Meidän halullamme ei ole väliä. Tahdollamme on paljonkin väliä. Jos alamme itkeä sota jyrää ylitsemme.
Siinä on kyllä toimittaja, jolla ei ole objektiivisuudesta minkäänlaista tietoa ollut kymmeniin vuosiin. Toimittelija, joka tekee järkyttävän pitkiä subjektiivisia tarinoita, joissa vuodattaa asioita tasan niin, kuin hän kokee ja tuntee. Toimittelija, joka myös kirjoittaa sitten kirjoja subjektiivisista tarinoistaan, kun on niin kiva kirjoittaa pitkiä tekstejä.
Toimittelija, joka kaikin tavoin pyrkii edistämään sinipunahallituksen valtaansaamista.
Henkilö, jonka ei pitäisi olla toimittaja, vaan pitäisi olla rehdisti SDP:n riveissä oleva poliitikko ja pysyä poissa toimittajan toimesta.
[
14 viestiä
|
]
⭰
Joko Media tai Sanna valehteli.
Natsien kirjarovioilla poltettiin homo ja transupornoa
Kiljunen ja Kamu sekä vaikeeta
Böö! Karkki vai kepponen nekrut?
Ongelmia.
IS propagandaa.
Femakolla oli vaikeaa 😢
Jenkeissä
Milloin pyydetään hevoselta anteeksi?
Vihreiden logiikka
SIIS MIKÄ
Vaalitulos
Demarit vetää taas satasella seinään
Terroristi vastaan tekojensa seuraukset
Yhy yhy yh yh yhy yhyy
retkeily
Nyt on taas viimesen päälle aivopieru
ampumahiihto rasismia?
Alkon tj.
kaikkien aikojen suomalaisten rahojen ryöstö Marinin johdolla