>>584231 Tällainen systeemi ei toimi. Ihminen on itsekäs, kaikki mitä teet on itsekästä, jopa uhrautuminen toisen puolesta, mutta uhriutuminen, se se itsekästä sanan varsinaisessa merkityksessä on. Nykyään muodissa.
Jokatapauksessa, kaikki mitä teet on itsekästä vaikka jos sinulla on omatunto, se voi vaikuttaa epäitsekkäältä.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois!
VKN, 2. Varapuheenjohtaja.
Melkoinen mainos 🤣
Uskonto
Kaksoisstandardi.
Kas näin kääntyy takki, ja takki kääntyy näin
Ylen alennustila osa 2
Joe Rogan - Antifa
Pakollinen meemi.
Velkapuolueet
Kiitos Tytti, kiitos demarit :D
Elokapina
E-e-en m-m-mä s-s-sanonu niin... APUA FASISTIT HYÖKKÄÄ!!!!