Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Keheenköhän tämäkin propaganda puree Keheenköhän tämäkin propaganda puree
Biden Biden
Populismin lyhyet jäljet.. Populismin lyhyet jäljet..
Miksi tämä ei toimi ikinä missään? Miksi tämä ei toimi ikinä missään?
Hallitustunnustelut aloitettu Hallitustunnustelut aloitettu
Totuus = Panua ei ole kukaan vainonnut Totuus = Panua ei ole kukaan vainonnut
Meemi Meemi
Raamattu on ihmisen kirjoittama romaani Raamattu on ihmisen kirjoittama romaani
Tapetaan persut Tapetaan persut
Parempia ihmisiä Parempia ihmisiä
Kaksoisstandardi. Kaksoisstandardi.
Lahden demari Eerik Mantere Lahden demari Eerik Mantere
Putin, vasemmisto ja natsit. Putin, vasemmisto ja natsit.
Vihreä siirtymä. Vihreä siirtymä.
Vasemmisto & äänestäjä Vasemmisto & äänestäjä
Mitä vittua ja Osmo Mitä vittua ja Osmo
05:39 -> 12-v suojaraja 05:39 -> 12-v suojaraja
Jotain rajaa! Jotain rajaa!
Suomen media 🤦‍♂️ Suomen media 🤦‍♂️
Suomessa ei ole kulttuuria Suomessa ei ole kulttuuria
Pakolliset meemit Pakolliset meemit
Biden servaa Trumpetin Biden servaa Trumpetin
Mitä? Mitä?
Virheiden ämmäkaartin mainos Virheiden ämmäkaartin mainos
 596 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.58 MB, 1 tiedosto
25.08.2022 16:22:47
[ + 10 | ]

Sanna taas suorittaa 🤣

[66917] [Screenshot_20220825-162207_Twitter.jpg] [0.58 MB] [1080x1709] [] []
Screenshot_20220825-162207_Twitter.jpg

sanna marin

(330)
25.08.2022 20:30:30
#595166 [+2] Piilota Suosittele

vähemmän pissis olisi kiittänyt maininnasta. Kyllähän keskimäärin ihmiset haluaisivat tuollaisesta tiedon.

No, toisaalta, pääministeri on muutenkin toiminut täyttä tietoisuutta vailla oikeastaan ihan alusta asti, mutta en arvannut sen olevan harkittu valinta.

25.08.2022 22:43:06 | 22:43:45
#595193 [+-] Piilota Suosittele

>>595188
Monesti ne, jotka lähtevät ns. "ovet paukkuen" (myös parisuhteissa) jäävät odottamaan jotakin reaktiota. Kun sellaista ei tule niin... He ottavat uudelleen yhteyttä. Tätä kutsutaan uusiodraamaksi. Myös työelämässä olen kohdannut samaa, mutta kaikkein eniten tätä esiintyy eri someissa.

26.08.2022 09:13:50
#595250 [+1] Piilota Suosittele

>>595188 Tuosta huomaa että mökellät omias niin ku rizardi. :D Minä sain kyllä permabannit tyhjästä etkä sinä kehari edes tiedä mikä minun aikasempi profiili oli

26.08.2022 14:11:55 | 14:13:12
#595279 [+1] Piilota Suosittele

>>595259 Ei ollu eikä edes Rizardi. Täytyy olla erityisen läski ja homo ja elämässä epäonnistunut juoppo että olis ikinä käyttänyt nimimerkkiä Rizardi. Jos minun nimimerkki olis ollu Rizardi asuisin varmaan jossaki uusimaalaisessa radanvarrella olevassa demariänkyröiden loppusijoituskylässä ja olisin saanu puoluekirjan tarjoaman suojatyöpaikan opettajana alalla jonka yksityisen puolen palkkatöihin ammattitaito mulla olis sekä vajaa että vanhentunu. Vai mitä rapunaama?

[ 17 viestiä | ]