Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

GOD EMPERIOR GOD EMPERIOR
Eri paskaa. Sama jutku. Eri paskaa. Sama jutku.
Iikka ja Riikka Iikka ja Riikka
"Kulttuurimarxismi" "Kulttuurimarxismi"
Neekerin NATO ulinat Neekerin NATO ulinat
Suomalaiset on rasisteja Suomalaiset on rasisteja
Itsenäinen ajattelija Itsenäinen ajattelija
Yle Yle
Taas Jussi oli oikeassa. Taas Jussi oli oikeassa.
retkeily retkeily
Nyt ei naurata. Idiotismi. Nyt ei naurata. Idiotismi.
Halla-aholla on asiaa Halla-aholla on asiaa
Iiris Iiris
THANKS JOE THANKS JOE
Mitä lukeekaan juutalaisten Talmudeissa? Mitä lukeekaan juutalaisten Talmudeissa?
Muutama kuva 29. Muutama kuva 29.
vastuunpakoilu vastuunpakoilu
Hyvin pelattu Donald Hyvin pelattu Donald
Näin se Hollywoodin jutku parittaa valkosia naisia neekereille Näin se Hollywoodin jutku parittaa valkosia naisia neekereille
verkkouutiset verkkouutiset
Pillupuhelin taas äänessä Pillupuhelin taas äänessä
Lisää veroa Lisää veroa
I Was Fired From Vice Magazine I Was Fired From Vice Magazine
Kansan edustaja Kansan edustaja
 603 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.92 MB, 6 tiedostoa
30.08.2022 08:21:30
[ + 8 - | ]

Muutama kuva

[67013] [20220828_121826.jpg] [0.08 MB] [1383x1087] [] []
20220828_121826.jpg
[67012] [20220828_122332.jpg] [0.2 MB] [1440x1606] [] []
20220828_122332.jpg
[67011] [20220830_053615.jpg] [0.23 MB] [972x1347] [] []
20220830_053615.jpg
[67010] [20220830_081820.jpg] [0.13 MB] [1218x736] [] []
20220830_081820.jpg
[67009] [Screenshot_20220828-090553_Twitter.jpg] [0.66 MB] [1080x1853] [] []
Screenshot_20220828-090553_Twitter.jpg
[67008] [Screenshot_20220829-154611_Twitter.jpg] [0.62 MB] [1080x1290] [] []
Screenshot_20220829-154611_Twitter.jpg

kokoomus

(99)  · 

persut

(247)
30.08.2022 08:55:39
#595945 [+2] Piilota Suosittele

Kokoomus on nimenomaan talousosaaja puolue.
Kokoomus täyttää omat ja kaverien taskut muiden avulla, paskat sitten kaikesta muusta, eli jos kokkari saa miljoonan sillä että jokin tulee maksamaan valtiolle miljardin niin hetkenpäästä kokkarilla on se miljoona miinus lahjukset kavereille.

Noo sitrassahan on reilu 180 työntekijää ja siellä käy paljon suojatyöpaikkaa hakevia nykyisiä ja entisiä kansanedustajia, ministereitä, virkakyöstejä ja tottakai rahoitusta hakevia huuhaa villejä tai yhteiskunta terroristeja.
Joten kyllä se n.1370€/vrk tarjoiluihin on ihan kohtuu summa.

30.08.2022 18:20:38
#596006 [+4] Piilota Suosittele

Vihreät ja ydinvoima.

Voi pojat.

Jos nuo ruttoiset sekakäyttäjät eivät olisi olleet tukiaisilla elävien vasemmistoliittoa kannattavien vetkuroistojen kanssa jatkuvasti ydinvoimaa vastaan, niin meillä ei olisi mitään energiaongelmia. Meillä olisi Pyhäjoella jo pannu kuumana ja sähköä riittäisi.

Toivottavasti tämä ymmärretään (mukaan lukien Vihreiden osallisuus Caruna-sotkussa ja sitä kautta Uniper -kaupoissa) ja rankan talven jälkeen, kun ollaan äänestysuurnilla, ihmiset muistavat tämän ja vihreitä ei eduskunnassa enää näy (eikä kovin montaa vasemmistoliiton vetkuroistoakaan).

[ 2 viestiä | ]