Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Suvi "talousnero" Auvinen Suvi "talousnero" Auvinen
Alkon tj. Alkon tj.
Vihreiden typeryys. Vihreiden typeryys.
Propagandaa Propagandaa
Suvakit servattu Suvakit servattu
Suur-Suomi Suur-Suomi
ken on hulluin ken on hulluin
Biden Biden
Oli uutisissa.. Oli uutisissa..
Politiikka kuvia Politiikka kuvia
Taas demari tietenkin 😄 Taas demari tietenkin 😄
Persu näkee tummaihoisen ihmisen Persu näkee tummaihoisen ihmisen
Monesko riittää? Monesko riittää?
Ylen alennustila osa 2 Ylen alennustila osa 2
Sinfoniaa 😁 Sinfoniaa 😁
Elokapinallisia pidätetään Elokapinallisia pidätetään
Tahdotko tämän päättämään turvallisuudestasi? Tahdotko tämän päättämään turvallisuudestasi?
BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party
nyrkkeily nyrkkeily
Iloisesti eteenpäin Iloisesti eteenpäin
Että näin Että näin
Vasemmistopoliitikko. Vasemmistopoliitikko.
Olisit äänestänyt paremmin! Olisit äänestänyt paremmin!
Onko oikeistolla jotain pimitettävää? Onko oikeistolla jotain pimitettävää?
 557 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto
06.09.2022 09:20:14
[ + 7 - | ]

Vitun virhreät

[67231] [304960276_176311078296098_4633577350559604153_n.jpg] [0.09 MB] [1125x1119] [] []
304960276_176311078296098_4633577350559604153_n.jpg

vihreät de gröna

(29)  · 

kaupunki

(31)  · 

tulevaisuus

(33)
06.09.2022 23:04:40
#597327 [+2] Piilota Suosittele

Buahahhaahah.

No, vihreiden mielestä kestävämpi ja reilumpi maatalous on sellainen, mikä on Suomesta ajettu nurin ja kaikki tuodaan muualta.

Ripuli-Darrakin vaan puhuu Lieksassa runkkaamisesta. Tuntisi nyt ensin edes oman rönttösensä.

07.09.2022 21:20:22
#597488 [+-] Piilota Suosittele

Maataloustuet pitäisi poistaa. Voi olla että useimmat olisivat nälkäisiä. En ihan näillä kannoilla ole. Maataloustukia ei pitäisi olla edes olemassa, ja duopoli lakkauttaa lakisääteisesti kuten energian naurettava säätely.

Tarkoitan vain, että onko meillä siis idiootteja eduskunta täysi, vai haetaanko kaikille vain omaa etua. Ei jokainen voi olla niin itsekeskeinen tai tyhmä?

[ 5 viestiä | ]