Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Iikka ja Riikka Iikka ja Riikka
HYVÄÄ HUOMENTA HYVÄÄ HUOMENTA
Putinin trollien palkka laskenut taas. Putinin trollien palkka laskenut taas.
Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov
Keskusta, maatalouden asialla 🤦‍♂️ Keskusta, maatalouden asialla 🤦‍♂️
Iiris. Iiris.
Demonit hästää Demonit hästää
Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks
Veronmaksaja. Veronmaksaja.
Sanna Sanna
Lensi kahvit nenästä 🤣 Lensi kahvit nenästä 🤣
Demarit ja 8 miljardia Demarit ja 8 miljardia
Sebun kaljat Sebun kaljat
Nousi 0,70€, että no joo.. Nousi 0,70€, että no joo..
Jotain rajaa! Jotain rajaa!
Kumpaa äänestäisit! Kumpaa äänestäisit!
Parempi ihminen 🤤 Parempi ihminen 🤤
Sama poppoo Antifan, LGBT:n, BLM:n takana Sama poppoo Antifan, LGBT:n, BLM:n takana
Jeesuksella on asiaa Jeesuksella on asiaa
Nykykoulu ja pisa -tulokset.. Nykykoulu ja pisa -tulokset..
Vitun virhreät Vitun virhreät
Jussi taas laukoo totuuksia. Jussi taas laukoo totuuksia.
SDP SDP
Faktantarkastus iski :D Faktantarkastus iski :D
 606 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.62 MB, 1 tiedosto
06.09.2022 09:11:55
[ + 7 - | ]

Pakkotyö

[67230] [305696360_396042315934953_6945916383840162762_n.png] [0.62 MB] [1000x1000] [] []
305696360_396042315934953_6945916383840162762_n.png

pakkotyö

 · 

sdp

(558)  · 

sanna marin

(330)  · 

hoitajat

06.09.2022 16:54:55
#597253 [+5] Piilota Suosittele

>>597229 Miten olis kehitysapu nollaan ikuisesti? Velkaantuvalla valtiolla ei ole varaa lapioida rahaa ulkomaille. Sitten joskus tulevaisuudessa jos velat on maksettu pois ja budjetti on ylijäämäinen... Vähennetään verotusta ja edelleen jätetään neekerit hoitamaan omat asiansa.

06.09.2022 17:57:49
#597266 [+2] Piilota Suosittele

Miljardeja ja miljardeja lapioidaan muualle.

Aikoinaan minä jopa fanitin suomessa tehtäviä asioita vaikka maksoivatkin paljon. Nyt niitä ei tehdä suomessa ja maksavat paljon. Vain tyhmä hankkii juttunsa suomesta. Minä en hanki. Murto-osalla saan EU-alueelta tuotteita suomen hinnoista. Toki kaikkiin tämä ei päde, mutta erittäin moneen asiaan.

[ 3 viestiä | ]