Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Tynkkynen ja Prinsessa Tynkkynen ja Prinsessa
Denmari, totta kai. Denmari, totta kai.
Hoitajat Hoitajat
Putin, vasemmisto ja natsit. Putin, vasemmisto ja natsit.
tissit tissit
Keskusta, maatalouden asialla 🤦‍♂️ Keskusta, maatalouden asialla 🤦‍♂️
rokoteuskovaisille rokoteuskovaisille
Paavo 🤦‍♂️ Paavo 🤦‍♂️
Kärnä kurmottaa.. eiku.. Kärnä kurmottaa.. eiku..
Toiset pääsee budjetilla, toiset taidoilla Toiset pääsee budjetilla, toiset taidoilla
sanna kukkarossa sanna kukkarossa
Closer look - Frumph edition Closer look - Frumph edition
Pääministeri instituutio Pääministeri instituutio
Haudalle kusija Haudalle kusija
Suattaa olla repo - Antifantti julistaa Suattaa olla repo - Antifantti julistaa
Verotusta lisää.. Verotusta lisää..
Ilon ja onnen päivä Ilon ja onnen päivä
Jordan Peterson Jordan Peterson
Rasmuslaisten logiikka Rasmuslaisten logiikka
Eveliina Heinäluoma, SDP ääniharava Eveliina Heinäluoma, SDP ääniharava
Morjensta pojat. Morjensta pojat.
Vihreä siirtymä. Vihreä siirtymä.
Sofia Virta - vihreät Sofia Virta - vihreät
Ne erot.. Ne erot..
 606 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.62 MB, 1 tiedosto
06.09.2022 09:11:55
[ + 7 - | ]

Pakkotyö

[67230] [305696360_396042315934953_6945916383840162762_n.png] [0.62 MB] [1000x1000] [] []
305696360_396042315934953_6945916383840162762_n.png

pakkotyö

 · 

sdp

(558)  · 

sanna marin

(330)  · 

hoitajat

06.09.2022 16:54:55
#597253 [+5] Piilota Suosittele

>>597229 Miten olis kehitysapu nollaan ikuisesti? Velkaantuvalla valtiolla ei ole varaa lapioida rahaa ulkomaille. Sitten joskus tulevaisuudessa jos velat on maksettu pois ja budjetti on ylijäämäinen... Vähennetään verotusta ja edelleen jätetään neekerit hoitamaan omat asiansa.

06.09.2022 17:57:49
#597266 [+2] Piilota Suosittele

Miljardeja ja miljardeja lapioidaan muualle.

Aikoinaan minä jopa fanitin suomessa tehtäviä asioita vaikka maksoivatkin paljon. Nyt niitä ei tehdä suomessa ja maksavat paljon. Vain tyhmä hankkii juttunsa suomesta. Minä en hanki. Murto-osalla saan EU-alueelta tuotteita suomen hinnoista. Toki kaikkiin tämä ei päde, mutta erittäin moneen asiaan.

[ 3 viestiä | ]