Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

ken on hulluin ken on hulluin
Väestönvaihto Väestönvaihto
Vasurit on hyödyttömiä kehareita ja roskasakkia Vasurit on hyödyttömiä kehareita ja roskasakkia
8 miljardia terveisin demarit 8 miljardia terveisin demarit
Sannako se paha on? Sannako se paha on?
Keskusta taas 🤦‍♂️ Keskusta taas 🤦‍♂️
Sote kusetus ja Leevin logiikka Sote kusetus ja Leevin logiikka
Että näin Että näin
Luottamus poliisin voi ehkä rakoilla.. Luottamus poliisin voi ehkä rakoilla..
Junkkari väläyttelee.. Junkkari väläyttelee..
Persut Persut
Patsas ja Sannalehti. Patsas ja Sannalehti.
Junssi jauhottaa jälleen Junssi jauhottaa jälleen
Veispuukin Jutku Veispuukin Jutku
Ei meillä ole korruptiota... Ei meillä ole korruptiota...
Demari TAAS valehtelee. Demari TAAS valehtelee.
Ongelmia. Ongelmia.
Muutama kuva 24. Muutama kuva 24.
"Kulttuurimarxismi" "Kulttuurimarxismi"
officer tatum officer tatum
Honkasalo, kaksinaismoralismi Honkasalo, kaksinaismoralismi
Capitolin shamaani 2.0 (suomi vrs.) Capitolin shamaani 2.0 (suomi vrs.)
Vasemmiston lääke laittomaan maassaoloon Vasemmiston lääke laittomaan maassaoloon
Eli tunsi ja kaveerasi ISIS-terroristien kanssa. Eli tunsi ja kaveerasi ISIS-terroristien kanssa.
 486 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto
15.09.2022 03:35:04
[ + 2 | ]

DoZentti. Twitter on "suojattu" :D

[67521] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [1284x1247] [] []
tiedosto.jpg

dosentti

 · 

bäckman

 · 

terroristi

(102)
15.09.2022 03:38:40
#598846 [+-] Piilota Suosittele

Mikäs se toinen ryssän trolli olikaan? Siis se joka itku kurkussa selitti, että kaikki jotka uhmaavat Venäjää tulee kokemaan TUHON!

15.09.2022 10:54:36
#598918 [+2] Piilota Suosittele

Huutista. Ehkä venäjä on oikeasti romahtamassa kun tää rotta luikkii häntä koipien välissä karkuun.

17.09.2022 12:05:42
#599538 [+-] Piilota Suosittele

>>598918

Ongelmaksi saattaa muodostua mitä hätäpäissään keksii tehdä ydinarsenaalilla. Toki komentajien käsissä ovat, mutta varmasti on vielä seuraajia putinilla.

[ 8 viestiä | ]