Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 882 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

RASMUS RASMUS
Suvaitsevaisuus ennen kaikkea Suvaitsevaisuus ennen kaikkea
Uusi suomalainen katumuoti Uusi suomalainen katumuoti
Lauramme Lauramme
kurwa jebana dole kurwa jebana dole
taidetta taidetta
Sunnuntailakana Sunnuntailakana
Shrip Shrip
Neekeritkin nauraa teille Neekeritkin nauraa teille
Jätkä mä oikeesti tärisen Jätkä mä oikeesti tärisen
"pAnIn SuN mUtSiA eIlEn!" "pAnIn SuN mUtSiA eIlEn!"
Näin käy jos pizzaan ei laita ananasta Näin käy jos pizzaan ei laita ananasta
Päivitetty uutiskieli Päivitetty uutiskieli
Kuulento hoaksi paljastuu lähiaikoina Kuulento hoaksi paljastuu lähiaikoina
Laiva on lastattu... Laiva on lastattu...
Mestari kuvakommentti Mestari kuvakommentti
Pieni mies, iso sielu Pieni mies, iso sielu
Death - Spiritual Healing Death - Spiritual Healing
rasisti rasisti
Multikulti ihanuus Multikulti ihanuus
SinäTuubaPaska - Artturi-setä kiriolee xD SinäTuubaPaska - Artturi-setä kiriolee xD
Suvakin silmin Suvakin silmin
Nyt mie rommautan kyllä! Nyt mie rommautan kyllä!
Teidät on ohjelmoitu vihaamaan Putinia Teidät on ohjelmoitu vihaamaan Putinia
 529 näyttökertaa, 1 viesti, 0.55 MB, 1 tiedosto, 20.02.2018 19:59:39
[ + 0 | ]

More Than This


forlorn

 · 

love

(27)  · 

song

(14)
20.02.2018 20:07:33
#31007 [+-] Piilota Suosittele

I could feel at the time
There was no way of knowing
Fallen leaves in the night
Who can say where they're blowing?
As free as the wind
Hopefully learning
Why the sea on the tide
Has no way of turning

More than this
You know there's nothing
More than this
Tell me one thing
More than this
Ooh, there's nothing


It was fun for a while
There was no way of knowing
Like a dream in the night
Who can say where we're going?
No care in the world
Maybe I'm learning
Why the sea on the tide
Has no way of turning

More than this
You know there's nothing
More than this
Tell me one thing
More than this
Ooh, there's nothing

Voi että olis tämä hieno kappale Lost In Translation - leffassa...

[ 1 viestiä | ]