I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing? As free as the wind Hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
More than this You know there's nothing More than this Tell me one thing More than this Ooh, there's nothing
It was fun for a while There was no way of knowing Like a dream in the night Who can say where we're going? No care in the world Maybe I'm learning Why the sea on the tide Has no way of turning
More than this You know there's nothing More than this Tell me one thing More than this Ooh, there's nothing
Voi että olis tämä hieno kappale Lost In Translation - leffassa...
[
1 viestiä
|
]
⭰
Feikki Sapatti Itkumuuri.. pistä itkupepe muuriin
Jänniä juttuja :3
Viemäristä löytyy
peli teollisuus pähkinän kuoressa
tulevaisuus
Kiovassa asuva Amerikkalaismies kertoo
Alokas, lataa lippaat!
Kuka siellä?
Kuulento hoaksi paljastuu lähiaikoina
Mestari kuvakommentti
keygen music
Ihana pimu
Se On AiVaN rAaKaA
Redditin vapaaehtoisten mielikuva ukrainan tilanteesta
Pieni mies, iso sielu
Simo Häyhä smash confirmed
He vainoavat meitä sukupuolen, rodun sekä uskonnon perusteella.