Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 882 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

Jätkä mä oikeesti tärisen Jätkä mä oikeesti tärisen
Jutku, jutku, jutku, jutku Jutku, jutku, jutku, jutku
Vastakkaisessa ulottuvuudessa Vastakkaisessa ulottuvuudessa
Se On AiVaN rAaKaA Se On AiVaN rAaKaA
äänestä vihreitä äänestä vihreitä
Silti valkoinen heteromies on syyllinen kaikkeen Silti valkoinen heteromies on syyllinen kaikkeen
Söin omenan Söin omenan
Munaa vai... Munaa vai...
Redditin vapaaehtoisten mielikuva ukrainan tilanteesta Redditin vapaaehtoisten mielikuva ukrainan tilanteesta
80's style Dead by Daylight theme 80's style Dead by Daylight theme
keygen music keygen music
Koko perheen kivaa Koko perheen kivaa
TRIPTYKON - Aurorae (OFFICIAL VIDEO) TRIPTYKON - Aurorae (OFFICIAL VIDEO)
vittumaisen näköinen lehmä vittumaisen näköinen lehmä
taidetta taidetta
Dead Inside Dead Inside
Saatana on kokojyväleipä! Saatana on kokojyväleipä!
Kreator - Phantom Antichrist Kreator - Phantom Antichrist
Fuel Eater - Soberian Kinship (2018) Fuel Eater - Soberian Kinship (2018)
Kana Kana
Kuppipäät Kuppipäät
Pomo aina nillittämässä Pomo aina nillittämässä
Vassarin psykoosit Vassarin psykoosit
Panisit Henry Harjusolaa. Panisit Henry Harjusolaa.
 655 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.05 MB, 1 tiedosto
11.04.2022 11:21:22
[ + 7 | ]

azimi

[63562] [azimi.png] [1.05 MB] [720x739] [] []
azimi.png

azimi

 · 

raiskaaja

(38)  · 

pakolainen

(47)
11.04.2022 13:57:31
#562548 [+1] Piilota Suosittele

>>562510
ukrainalaiset tilalle

Parempi ehkä, mutta ei mikään hyvä vaihtoehto ottaa slaavejakaan liikaa. Venäjä hakee ne sitten myös täältä turvaan.

11.04.2022 17:24:13
#562580 [+2] Piilota Suosittele

>>562548 Venäjään ei ole uskominen enään hetkeksikkään, ne tulee joka tapauksessa niin natoon asap ja ukraanalaisia pakolaisia vaan. Turhaa sitä enään on pelätä kun on noin aggressiivinen joka tapauksessa.

11.04.2022 18:30:20
#562601 [+2] Piilota Suosittele

>>562580
Mua ei vaan huvittais lähteä sotimaan muiden sotia. Mitä vittua Turkkikin siinä tekee. Tiedän että valittiin ennen Erdogania mukaan, mutta ei muslimimaita jos saisin päättää.

11.04.2022 19:11:14
#562618 [+2] Piilota Suosittele

>>562601 Mihi sua oltais muka viemäs? Et nää mikään nukke ole mitä liikutellaan kun liitytään natoon muiden sotiin. Ja juu Turkki on aika vihattu maa muutenki. Nyt tosin näyttäytyny hyvässä valossa Ukrainan takia.

11.04.2022 23:03:40
#562679 [+4] Piilota Suosittele

>>562510
Ehdottomasti. Tiukan paikan tullen nämä raiskarit pakenevat taas jonnekin, kun taas ukrainalaiset etsivät aseita nurkista ja käyvät hyökkäävää Venäjää vastaan missä tahansa maassa sillä hetkellä asuvatkaan.

12.04.2022 13:14:48
#562711 [+1] Piilota Suosittele

>>562618
Hah :D silloin olen juuri se nukke jos vaikka baltian maihin hyökättäisiin. Natopyrkimykset pitää tehdä salassa koska suurin osa kansaa ja edustajia jo kannattaa. Venäjän on helppo estää ne jos se saa asiasta vihiä ellei NATO:n sääntöjä muuteta joka veisi aikaa ihan liikaa.

[ 10 viestiä | ]