Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 239 Medioita 691

Rakkautta rajatta

DARK TRANQUILLITY - Forward Momentum (OFFICIAL VIDEO) DARK TRANQUILLITY - Forward Momentum (OFFICIAL VIDEO)
Opeth - Burden Opeth - Burden
Näin poseerataan yllätyskuvaajalle Näin poseerataan yllätyskuvaajalle
Salainen riippumatto :3 Salainen riippumatto :3
Midäs däällä dabahduu? Midäs däällä dabahduu?
Olen biene Mortti vain, börheä :3 Olen biene Mortti vain, börheä :3
Tom Waits - All The World Is Green Tom Waits - All The World Is Green
Teknologiapuu Teknologiapuu
More Than This More Than This
System of a Down - Roulette + Lyrics System of a Down - Roulette + Lyrics
Rautakanki - Painu vittuun! Rautakanki - Painu vittuun!
The Quaker City Night Hawks - Some of Adam's Blues The Quaker City Night Hawks - Some of Adam's Blues
stam1na - kadonneet kolme sanaa stam1na - kadonneet kolme sanaa
Trains - Porcupine Tree Trains - Porcupine Tree
Roadhouse Roadhouse
Muumio (2002) Muumio (2002)
Jesus Chrüsler Supercar - Lücifer (FA) Jesus Chrüsler Supercar - Lücifer  (FA)
Siouxsie And The Banshees - Spellbound Siouxsie And The Banshees - Spellbound
Kuva5 Kuva5
Korn - Evolution Korn - Evolution
Nine Inch Nails - Less Than Nine Inch Nails - Less Than
It seemed they would start breathing again... It seemed they would start breathing again...
Marilyn Manson - Snake Eyes and Sissies Marilyn Manson - Snake Eyes and Sissies
ARCTURUS - The Sham Mirrors (FA,2002) ARCTURUS - The Sham Mirrors (FA,2002)
 856 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.97 MB, 1 tiedosto
04.05.2019 16:54:50
[ + 3 | ]

"Metrimortti" näyttää tuiman rötväyksen :3

[29162] [0.jpg] [0.97 MB] [4160x2524] [] []
0.jpg

kissa

(5209)  · 

makaa

(187)  · 

ilme

(228)  · 

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)  · 

metrimortti

(6)  · 

metrilenkki

 · 

bödkatti

05.05.2019 16:11:47 | 19:28:47
#198429 [+-] Piilota Suosittele

>>198422

Naarmuja ulkomaailmasta, ei riibs-raabs-Mortin aikaansaannoksena? >:3

Se että et ole kuvassa olisi pitänyt kyllä arvata Viviksen "Toi rapsuttaa ja sä kuvaat, mitäs hurttuutta tämä on >:3 " -ilmeestäkin ;3

[ 7 viestiä | ]