Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Kuvakommentti Kuvakommentti
Paiskaa handuun Paiskaa handuun
Cradle Of Filth - The Foetus Of A New Day Kicking [OV] Cradle Of Filth - The Foetus Of A New Day Kicking [OV]
Drifting like an alligator... Drifting like an alligator...
Valuvat kissat Valuvat kissat
Carach Angren - Where The Corpses Sink Forever [FA, Re-upload] Carach Angren - Where The Corpses Sink Forever [FA, Re-upload]
Rötv Rötv
Kuva2 Kuva2
Bloodhound Gang - Altogether Ooky (OV) Bloodhound Gang - Altogether Ooky (OV)
I'll be watching you... I'll be watching you...
Sammuta aurinko >:3 Sammuta aurinko >:3
Corey Taylor - Snuff (Acoustic) Corey Taylor - Snuff (Acoustic)
Herätys! Herätys!
Filter - Take A Picture (OV) Filter - Take A Picture (OV)
STONEHEART - (Crypt Tv) STONEHEART - (Crypt Tv)
Marilyn Manson "Apple of Sodom" EP Marilyn Manson "Apple of Sodom" EP
Maj Karman kauniit kuvat - Kyynel Maj Karman kauniit kuvat - Kyynel
EODM (Eagles of Death Metal) - Complexity EODM (Eagles of Death Metal) - Complexity
More Than This More Than This
Toin sulle kalan Toin sulle kalan
Sartarin tuli (Vapahtaja 3/4) Sartarin tuli (Vapahtaja 3/4)
The Breeders - Safari The Breeders - Safari
Blutengel - Cry little Sister Blutengel - Cry little Sister
White Stripes - White moon (lyrics) White Stripes - White moon (lyrics)
 763 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 17.02.2020 00:38:20
[ + 3 | ]

Olen biene Mortti vain, börheä :3

[39751] [0.jpg] [0.06 MB] [640x498] [] []
0.jpg

mortti

(150)  · 

kissa

(5204)  · 

kissanpentu

(294)  · 

börh

(1047)  · 

minimortti

 · 

pieni

(43)
17.02.2020 20:31:53 | 22:37:49
#308120 [+-] Piilota Suosittele

>>308093
NN-aikaan, siinä ihan loppupuolella oli oma kisse ja sillä killistä on siltä ajalta tuommoisia kuveja. Koska hommasin ensimmäisen älykännykkäni about 6v. sitten.

17.02.2020 20:54:12 | 20:58:21
#308129 [+-] Piilota Suosittele

>>308120

Naurunappulan mediat kipusivat id-numerolle 1400000+ ja "Mortti tuli taloon börh :3 " -videon id oli 1195414 :3 Ja tähän väliin mahtui paljon tasapainoista börheyttä, olihan isäntä medioiden lähetyksen estämisen aikaan jo noin kolme ja puoli vuotta börh :3

17.02.2020 22:29:53
#308182 [+-] Piilota Suosittele

>>308120
2015 eikä älypuhelinta. Mulla oli jo 2013, ja se paska hajos kosteusvaurioon kun oli liian lähellä suihkua. Kylppärin pesukoneen piellä ja takuu ei korvannut.

Seuraavan älypuhelimen (jota en edes tarvitse tai käytä) ostin kesällä.

Vittumaisia, mutta jo nyt tarpeellisia saatanan leluja.

17.02.2020 22:37:57
#308187 [+-] Piilota Suosittele

>>308129
Minä muistelen sitten jo ihan väärin medioita, koska olet oikeassa noiden NN-pelastettujen medioiden perusteella. Älykännykän hankinta-aika muutettu ;3

17.02.2020 22:39:31
#308189 [+-] Piilota Suosittele

>>308182
Mullakin olisi uusi pakasta vedetty tuossa, mutta en jaksa asentaa ohjelmia uudestaan, kun tuo rikkiruutuinen vielä toimii ja latautuu kohtuudella.

17.02.2020 22:48:00
#308194 [+-] Piilota Suosittele

>>308189
latautuu kohtuudella

Eli kestää päivän? Mulla on vähän pakko olla puhelin käytettävissä jatkuvasti, enkä tosiaan jätä sitä älyluurin varaan.

17.02.2020 22:50:52 | 22:51:55
#308195 [+-] Piilota Suosittele

>>308194
Latausportti paskana, että ei ota piuhaa sisään helposti ja toki huono akunkestävyys. Hieman toista päivää pysyy päällä kohtuukäytössä. Olispa vielä iskunkestävä nokia ;__;
Sillä pystyi hakkaamaan vaikka pieniä nauloja seinään.

[ 18 viestiä | ]