Remonttitarvikkeet Remonttitarvikkeet
Parempaa sakemannien sotamatskua kuin Sonjalta Parempaa sakemannien sotamatskua kuin Sonjalta
Mikä selittää valkoisen rodun sotaisuuden? Mikä selittää valkoisen rodun sotaisuuden?
Albiinoneekeri Albiinoneekeri
Parempia ihmisiä. Parempia ihmisiä.
Pedari Pedari
Kun blockkaa kaikki persut. Kun blockkaa kaikki persut.
Looney Tunes - The Ducktators 1942 Looney Tunes - The Ducktators 1942
Trying to understand Trying to understand
Ex vihreä kertoo. Ex vihreä kertoo.
manne manne
Voimariini 😉 Voimariini 😉
Yle propagandaa taas 15. Yle propagandaa taas 15.
Filippiinihoitsuja tulossa Filippiinihoitsuja tulossa
Saltatio Mortis - My mother told me Saltatio Mortis - My mother told me
nyt on aika elää nyt on aika elää
Vai ei rokote toimi? Auts töks töks Vai ei rokote toimi? Auts töks töks
Tämä on vettä Tämä on vettä
L-sana L-sana
Why I hear boss music? Why I hear boss music?
Air Support! Air Support!
yhdessä ihanampi yhdessä ihanampi
Kiinalainen onnenkeksi kertoo totuuden Kiinalainen onnenkeksi kertoo totuuden
Ei voi kuin miettiä Ei voi kuin miettiä
 763 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 17.02.2020 00:38:20
[ + 3 | ]

Olen biene Mortti vain, börheä :3

[39751] [0.jpg] [0.06 MB] [640x498] [] []
0.jpg

mortti

(150)  · 

kissa

(5203)  · 

kissanpentu

(294)  · 

börh

(1047)  · 

minimortti

 · 

pieni

(43)
17.02.2020 20:31:53 | 22:37:49
#308120 [+-] Piilota Suosittele

>>308093
NN-aikaan, siinä ihan loppupuolella oli oma kisse ja sillä killistä on siltä ajalta tuommoisia kuveja. Koska hommasin ensimmäisen älykännykkäni about 6v. sitten.

17.02.2020 20:54:12 | 20:58:21
#308129 [+-] Piilota Suosittele

>>308120

Naurunappulan mediat kipusivat id-numerolle 1400000+ ja "Mortti tuli taloon börh :3 " -videon id oli 1195414 :3 Ja tähän väliin mahtui paljon tasapainoista börheyttä, olihan isäntä medioiden lähetyksen estämisen aikaan jo noin kolme ja puoli vuotta börh :3

17.02.2020 22:29:53
#308182 [+-] Piilota Suosittele

>>308120
2015 eikä älypuhelinta. Mulla oli jo 2013, ja se paska hajos kosteusvaurioon kun oli liian lähellä suihkua. Kylppärin pesukoneen piellä ja takuu ei korvannut.

Seuraavan älypuhelimen (jota en edes tarvitse tai käytä) ostin kesällä.

Vittumaisia, mutta jo nyt tarpeellisia saatanan leluja.

17.02.2020 22:37:57
#308187 [+-] Piilota Suosittele

>>308129
Minä muistelen sitten jo ihan väärin medioita, koska olet oikeassa noiden NN-pelastettujen medioiden perusteella. Älykännykän hankinta-aika muutettu ;3

17.02.2020 22:39:31
#308189 [+-] Piilota Suosittele

>>308182
Mullakin olisi uusi pakasta vedetty tuossa, mutta en jaksa asentaa ohjelmia uudestaan, kun tuo rikkiruutuinen vielä toimii ja latautuu kohtuudella.

17.02.2020 22:48:00
#308194 [+-] Piilota Suosittele

>>308189
latautuu kohtuudella

Eli kestää päivän? Mulla on vähän pakko olla puhelin käytettävissä jatkuvasti, enkä tosiaan jätä sitä älyluurin varaan.

17.02.2020 22:50:52 | 22:51:55
#308195 [+-] Piilota Suosittele

>>308194
Latausportti paskana, että ei ota piuhaa sisään helposti ja toki huono akunkestävyys. Hieman toista päivää pysyy päällä kohtuukäytössä. Olispa vielä iskunkestävä nokia ;__;
Sillä pystyi hakkaamaan vaikka pieniä nauloja seinään.

[ 18 viestiä | ]