Se on tuo kivityyppi (liekkö mitä gneissiä) niin siitä jää tuommoinen jälki. Sillä otin aikoinaan kuvankin kun tykkään vähän morbideista jutuista mihin kommentissasikin viittasit.
On an unrelated note, voisi katsoa Uhrilampaat uudestaan. :P
[
1 viestiä
|
]
⭰
Eipäs pilkitä vielä, ilta on nuori!
The Heavy Horses - Murder Ballads & Other Love Songs
Norman Greenbaum - Spirit In The Sky
Börh 2
Helmet - In The Meantime
Gangster Party Line 2
Kuva2
Hienoa taustamusiikkia
Ei ole mitään syytä kiihtyä
The Bloodhound Gang - Something Diabolical
Erkki leuhkii
System of a Down - Forest
Järkeenkäypää
You're weak human :3
MM - 8
Coccolino Deep - Seven Pounds
World without man
CMX - Härjät
Osaan istua nätisti :3
Limb Bizkit cover - Behind Blue Eyes
Cradle Of Filth - Nymphetamine Fix [OFFICIAL VIDEO]