Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 242 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Bödkatti :3 Bödkatti :3
Marilyn Manson - Don't Chase the Dead (OV) Marilyn Manson - Don't Chase the Dead (OV)
Hiirenmetsästäjän vartalo? Hiirenmetsästäjän vartalo?
Bloodhound Gang - Your Only Friends Are Make Believe Bloodhound Gang - Your Only Friends Are Make Believe
Chris Isaak - Wicked Game (OV) Chris Isaak - Wicked Game (OV)
Bad Moon Rising - Creedence Clearwater Revival Bad Moon Rising - Creedence Clearwater Revival
O hi! Low five! O hi! Low five!
Filter & Crystal Method - Trip Like I Do Filter & Crystal Method - Trip Like I Do
Shun Shun
Marilyn Manson - Minute of Decay Marilyn Manson - Minute of Decay
Cat Pineapple Apple Cat Cat Pineapple Apple Cat
Lamb of God - Memento Mori (OV) Lamb of God - Memento Mori (OV)
Yep. Yep.
The Gits - Second Skin (live) The Gits - Second  Skin (live)
5. luukku 5. luukku
Billy Idol - Lady do or die Billy Idol - Lady do or die
Proud 3evill Proud 3evill
Ihmebantu - kakka Ihmebantu - kakka
Sartarin tuli (Valkoinen Karhu, punainen Kuu 4/4) Sartarin tuli (Valkoinen Karhu, punainen Kuu 4/4)
Marilyn Manson - Wormboy Marilyn Manson - Wormboy
Electric Zoo - Me and My Machine Against the World (2018) Electric Zoo - Me and My Machine Against the World (2018)
Markku ja Ilkka - Huumori Markku ja Ilkka - Huumori
Nirvana - Lithium (Live at Reading 1992) Nirvana - Lithium (Live at Reading 1992)
Lups :3 Lups :3
 778 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
17.02.2020 00:38:20
[ + 3 | ]

Olen biene Mortti vain, börheä :3

[39751] [0.jpg] [0.06 MB] [640x498] [] []
0.jpg

mortti

(150)  · 

kissa

(5209)  · 

kissanpentu

(294)  · 

börh

(1051)  · 

minimortti

 · 

pieni

(43)
17.02.2020 20:31:53 | 22:37:49
#308120 [+-] Piilota Suosittele

>>308093
NN-aikaan, siinä ihan loppupuolella oli oma kisse ja sillä killistä on siltä ajalta tuommoisia kuveja. Koska hommasin ensimmäisen älykännykkäni about 6v. sitten.

17.02.2020 20:54:12 | 20:58:21
#308129 [+-] Piilota Suosittele

>>308120

Naurunappulan mediat kipusivat id-numerolle 1400000+ ja "Mortti tuli taloon börh :3 " -videon id oli 1195414 :3 Ja tähän väliin mahtui paljon tasapainoista börheyttä, olihan isäntä medioiden lähetyksen estämisen aikaan jo noin kolme ja puoli vuotta börh :3

17.02.2020 22:29:53
#308182 [+-] Piilota Suosittele

>>308120
2015 eikä älypuhelinta. Mulla oli jo 2013, ja se paska hajos kosteusvaurioon kun oli liian lähellä suihkua. Kylppärin pesukoneen piellä ja takuu ei korvannut.

Seuraavan älypuhelimen (jota en edes tarvitse tai käytä) ostin kesällä.

Vittumaisia, mutta jo nyt tarpeellisia saatanan leluja.

17.02.2020 22:37:57
#308187 [+-] Piilota Suosittele

>>308129
Minä muistelen sitten jo ihan väärin medioita, koska olet oikeassa noiden NN-pelastettujen medioiden perusteella. Älykännykän hankinta-aika muutettu ;3

17.02.2020 22:39:31
#308189 [+-] Piilota Suosittele

>>308182
Mullakin olisi uusi pakasta vedetty tuossa, mutta en jaksa asentaa ohjelmia uudestaan, kun tuo rikkiruutuinen vielä toimii ja latautuu kohtuudella.

17.02.2020 22:48:00
#308194 [+-] Piilota Suosittele

>>308189
latautuu kohtuudella

Eli kestää päivän? Mulla on vähän pakko olla puhelin käytettävissä jatkuvasti, enkä tosiaan jätä sitä älyluurin varaan.

17.02.2020 22:50:52 | 22:51:55
#308195 [+-] Piilota Suosittele

>>308194
Latausportti paskana, että ei ota piuhaa sisään helposti ja toki huono akunkestävyys. Hieman toista päivää pysyy päällä kohtuukäytössä. Olispa vielä iskunkestävä nokia ;__;
Sillä pystyi hakkaamaan vaikka pieniä nauloja seinään.

[ 18 viestiä | ]