Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV) Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV)
Aktikone - Nyt tai ei koskaan (Runopuhelin) Aktikone - Nyt tai ei koskaan (Runopuhelin)
Hale & Pace - Infomercial Hale & Pace - Infomercial
Johnny Cash - Out Among The Stars Johnny Cash - Out Among The Stars
Opeth - April Ethereal (w/lyrics, epilepsy warning) Opeth - April Ethereal (w/lyrics, epilepsy warning)
Bloodhound Gang - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss Bloodhound Gang - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss
Filter - Short Bus (FA) Filter - Short Bus (FA)
Narsissipelto Narsissipelto
Filter & Crystal Method - Trip Like I Do Filter & Crystal Method - Trip Like I Do
Babylon Zoo - Spaceman Babylon Zoo - Spaceman
Luolaston käyttäjien jalat ja maalaus/piirustuskaapit (kuva 12) Luolaston käyttäjien jalat ja maalaus/piirustuskaapit (kuva 12)
Sartarin tuli (Meren Raivo, 3/4) Sartarin tuli (Meren Raivo, 3/4)
Slipknot - Dead Memories [OV] Slipknot - Dead Memories [OV]
Sammuta aurinko >:3 Sammuta aurinko >:3
Nine Inch Nails - Came Back Haunted (Audio) Nine Inch Nails - Came Back Haunted (Audio)
Toveri börh :3 Toveri börh :3
"Metrimortti" näyttää tuiman rötväyksen :3 "Metrimortti" näyttää tuiman rötväyksen :3
Rautakanki - Painu vittuun! Rautakanki - Painu vittuun!
Vastakkaisuudet Vastakkaisuudet
Kiinnostus herää Kiinnostus herää
Tämän takia internet keksittiin <3 Tämän takia internet keksittiin <3
Olispa kesä ;3 Olispa kesä ;3
Helmet - In The Meantime Helmet - In The Meantime
Sartarin tuli (Kysy hämähäkiltä, 2/3) Sartarin tuli (Kysy hämähäkiltä, 2/3)
 874 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto
13.08.2019 21:40:27
[ + 3 | ]

Yökukkanen

[33083] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [640x498] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5204)  · 

mortti

(150)  · 

börh

(1047)  · 

vivamort

(152)  · 

niittyleinikki

15.08.2019 09:36:40 | 09:37:02
#235852 [+-] Piilota Suosittele

Yökukkanen börh :3 Ihanaa nähdä Kukkaismortti jälleen <3 :3

(Ja siltä varalta että joku muukin kuin 5evill lukisi tämän: kyllä, kirjoitan yhteen enkä väliviivalla koska börh ;3 )

15.08.2019 10:56:08
#235872 [+-] Piilota Suosittele

>>235857

:DDD
Siisti börh, ei jätetä rekvisiittaa lojumaan :333 Kaikkea pitää maistaa ;3 Mistä tulikin mieleen, että oletko muuten laskenut sormesi ja varpaasi viime aikoina? >:3

[ 5 viestiä | ]