Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Urpo Juusto ja harmituksen aiheet Urpo Juusto ja harmituksen aiheet
Pikku keppustelija :3 Pikku keppustelija :3
OPETH's Mikael Åkerfeldt watches fan YouTube covers OPETH's Mikael Åkerfeldt watches fan YouTube covers
Coccolino Deep - Donnie Darko Coccolino Deep - Donnie Darko
Cönän Raakalainen (musikaali) Cönän Raakalainen (musikaali)
System of a Down - Roulette + Lyrics System of a Down - Roulette + Lyrics
Cradle Of Filth - The Foetus Of A New Day Kicking [OV] Cradle Of Filth - The Foetus Of A New Day Kicking [OV]
PALAYE ROYALE - Fucking With My Head (OV) PALAYE ROYALE - Fucking With My Head (OV)
Marilyn Manson - Antichrist Superstar (live) Marilyn Manson - Antichrist Superstar (live)
Slipknot - Dead Memories [OV] Slipknot - Dead Memories [OV]
"Metrimortti" näyttää tuiman rötväyksen :3 "Metrimortti" näyttää tuiman rötväyksen :3
Näin Näin
Hellpriest Quotes (with movie tie-ins) Hellpriest Quotes (with movie tie-ins)
Maikki börheästi ja tasapainoisesti Kumitissit :3 Maikki börheästi ja tasapainoisesti Kumitissit :3
Marilyn Manson - Down in the Park (gary newman cover, live) Marilyn Manson - Down in the Park (gary newman cover, live)
Type O Negative - My Girlfriend's Girlfriend [OFFICIAL VIDEO] Type O Negative - My Girlfriend's Girlfriend [OFFICIAL VIDEO]
Corey Taylor - Snuff (Acoustic) Corey Taylor - Snuff (Acoustic)
Luolaston käyttäjien jalat ja maalaus/piirustuskaapit (kuva 12) Luolaston käyttäjien jalat ja maalaus/piirustuskaapit (kuva 12)
Earth's Answer (by William Blake) Earth's Answer (by William Blake)
vau vau
Bödkatti Bödkatti
Bödkatti :3 Bödkatti :3
Jesus Chrüsler Supercar - Lücifer (FA) Jesus Chrüsler Supercar - Lücifer  (FA)
Olemme bienet söbö, nöbö ja Tytti Olemme bienet söbö, nöbö ja Tytti
 747 näyttökertaa, 10 viestiä, 7.79 MB, 1 tiedosto
22.05.2020 19:33:06
[ + 2 | ]

Aktiiviköllöttelyä à la Maikki :3

[43317] [tiedosto.mp4] [7.79 MB] [1280x720] [53.17s] [] []

maikki

(28)  · 

börh

(1047)  · 

kissa

(5204)  · 

makaa

(187)  · 

köllöttelee

(8)  · 

lepää

(27)  · 

aktiivisesti

22.05.2020 22:20:29 | 22:21:47
#345604 [+-] Piilota Suosittele

@6evill

"Et tuo sitä epäilyttävää kapulaa lähelleni!" >:3

Kinostaako Morttia pulla? :3 Luultavasti olen tätäkin joskus kysynyt, mutta mutta...

23.05.2020 14:41:36 | 14:43:16
#345856 [+-] Piilota Suosittele

>>345822

Hmph. Ei proteiinia, ei kunnon purutuntumaa, ei suolaisesti tirskahtelevaa mehevyyttä >:3

Hän onkin kinkkumonsteri :333


(Kuvateksti: Aktiiviköllöttelyä Mortin tapaan ;3 )

Ja joskus fiiniksi sattuessaan juustomonsteri ;3 (kinkun puutteessa? >:3 )

23.05.2020 14:45:55 | 14:50:50
#345864 [+-] Piilota Suosittele

>>345856
Solidaarisuus maistelua. Se kerma siinä varmaan viehättää ;3
Ja kuvan makkara on jotain 10e/kg niin vatsalihaksiakin sopii tehdä sen vuoksi.

Morttia ei kuulemma nykyään näy ilman Karvista. Ja kiertävät kauempana kahdestaan. Maikki taas oli hommannut kesäisen multauniformun rakennustarkastajan asusteeksi. (Hirsivaraston siirto-operaatio)

23.05.2020 14:48:30 | 14:49:11
#345866 [+-] Piilota Suosittele

>>345864

Odottelen yhä sitä kermatarjoilun (laktoosittoman jos se on börheälle parempi) siivittämää herkutteluvideota ;3 Matot pois tieltä niin on helpompi työntää kuppia toiseen huoneeseen :333

Ooh, luksusmaggaraa :333 Tämä selittääkin pikaisen treeniaktivoitumisen kesken parhaimman bödköttelynugustelun ;3

23.05.2020 17:28:04 | 17:29:10
#345895 [+-] Piilota Suosittele

>>345864

Kamut seikkailemassa <3 Kuin kaksi marjaa, isompi ja pienempi mutta molemmat erinomaisen börh :333

Onneksi työnjohtajuus- ja tarkastushommat tulee hoidettua Viviksen uusista kiireistä huolimatta, ja vielä pidemmällä kokemuksella ;3 Maikillakin piisaa siis virikkeitä ja tekemistä :3 Ja niin mukavaa vilpoista multaa *kieh kieh* :333

Ja sitten sohvalle päivätorkuille, mieluiten maton kautta kulkien ;3

23.05.2020 17:35:51
#345901 [+-] Piilota Suosittele

Ja siis oikeasti aivan mahtavaa että olette kaikki niin sisällä näissä börhjutuissa :333 (Paitsi että sun isästä olen saanut käsityksen että yrittää esittää vähän coolimpaa tässä asiassa mutta ei se mitään ;3 )

Meidän lähisuvussa vähän vaikea oliskaan pitää kissoja kun esim. veljelläkin ja yhdellä sen lapsista astma, mutta ei kukaan muu olekaan yhtä höyrähtänyt kuin mä ;3 Vaikka ei sinänsä mitään eläinvastaisuutta olekaan.

[ 10 viestiä | ]