Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Zydrate Anatomy (HD) - Repo! The Genetic Opera Zydrate Anatomy (HD) - Repo! The Genetic Opera
Sartarin tuli (Meren Raivo, 3/4) Sartarin tuli (Meren Raivo, 3/4)
ASKING ALEXANDRIA - The Death of Me (Official Music Video) ASKING ALEXANDRIA - The Death of Me (Official Music Video)
Nams :3 Nams :3
Your feeble hairs are no match for my börhness ;3 Your feeble hairs are no match for my börhness ;3
Salainen riippumatto :3 Salainen riippumatto :3
John Dever - Take Me Home, Country Roads John Dever - Take Me Home, Country Roads
Beethoven - Moonlight Sonata Beethoven - Moonlight Sonata
Coccolino Deep - Full Metal Jacket Coccolino Deep - Full Metal Jacket
Bauhaus - All We Ever Wanted Was Everything Bauhaus - All We Ever Wanted Was Everything
NII???? NII????
Olispa kesä ;3 Olispa kesä ;3
Electric Zoo - Me and My Machine Against the World (2018) Electric Zoo - Me and My Machine Against the World (2018)
Marilyn Manson Blank And White (lyrics) Marilyn Manson Blank And White (lyrics)
Vikings - Soundtracks Vikings - Soundtracks
System of a Down - Forest System of a Down - Forest
Näin poistutaan pensaskiepistä Näin poistutaan pensaskiepistä
Marilyn Manson - Refrigerator (1993, demo repro) Marilyn Manson - Refrigerator (1993, demo repro)
Etelän kostajat Etelän kostajat
Blood is Pavement (Marilyn Manson vid) Blood is Pavement (Marilyn Manson vid)
Tabu - Viisikko tekee löydön Tabu - Viisikko tekee löydön
Hoplaa! Hoplaa!
reivit :3 reivit :3
Vain roolipelijutut Vain roolipelijutut
 799 näyttökertaa, 7 viestiä, 6.28 MB, 1 tiedosto
04.09.2020 17:50:44
[ + 23 - | ]

Nugs ;3

[47273] [Nugs.png] [6.28 MB] [2767x2518] [] []
Nugs.png

kissa

(5204)  · 

vivamort

(152)  · 

makaa

(187)  · 

nukkuu

(210)  · 

vivis

 · 

mortti

(150)  · 

börh

(1047)  · 

tassu

(149)
04.09.2020 17:56:49 | 17:57:01
#383682 [+-] Piilota Suosittele

Taas piti tilata jättipakkaus kolmosia, mutta worth it :333333333

Tämä on ikään kuin jatko-osa äskettäiselle pesu-haukottelu -saagalle :3 Taitaa nyt olla oikein täysnugustelu menossa, ei mikään "herään jos liikahdatkin O_O" -krokotiilinunikellotus ;3

04.09.2020 20:30:40
#383777 [+-] Piilota Suosittele

Mää oon pirun kae nuille elukoille ku ne voi nukkua millon tahansa kuhan pistävät vaan silimäsä kiinni. Mää saatan vääntää menemään ilosesti toista vuorokautta tai sitte nukun semmosia 20 tunnin jatkounia kerrallaan. Vähänkö ois källiä jos vaan vois nukkua vaikka puol tuntia kerrallaan ja sitten joku tulis päästämään pihalle ennen ku antais ruuan?

[ 7 viestiä | ]