Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Local H - Bound For The Floor Local H - Bound For The Floor
Kuumeviilto, niille jotka hukkuvat maalla. Kuumeviilto, niille jotka hukkuvat maalla.
CMX - Ei Yksikään CMX - Ei Yksikään
They were gorged upon... They were  gorged upon...
Billy Idol - Dancing With Myself Billy Idol - Dancing With Myself
Naiset tietää asioita!? Naiset tietää asioita!?
Roadhouse Roadhouse
LOVE ME - ELVANA INDOORS FESTIVAL LOVE ME - ELVANA INDOORS FESTIVAL
KAHEN KILON SIIKA! KAHEN KILON SIIKA!
Jaroslaw Kukowski - Dream Jaroslaw Kukowski - Dream
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Ribales Ribales
Drifting like an alligator... Drifting like an alligator...
New post If you’re happy and you know it New post  If you’re happy and you know it
Death - Spirit Crusher Death - Spirit Crusher
Valuuttaa Valuuttaa
Valtaistuimeni Valtaistuimeni
Piilokuvia (löydätkö?) Piilokuvia (löydätkö?)
Ministry - Just One Fix Ministry - Just One Fix
J. Karjalainen - Missä se väinö on J. Karjalainen - Missä se väinö on
Phonothek - Mudra Phonothek - Mudra
CMX - Sillanrakentaja CMX - Sillanrakentaja
Kesäilyä Kesäilyä
Vivamortin liikuntahetki Vivamortin liikuntahetki
 863 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.08 MB, 2 tiedostoa
09.01.2020 07:21:50
[ + 5 - | ]

Lumenylikurkkaajat

[38334] [1249705.jpg] [0.04 MB] [640x498] [] []
1249705.jpg
[38333] [Interesting_Thing_Here.jpg] [0.05 MB] [600x600] [] []
Interesting_Thing_Here.jpg

kissa

(5204)  · 

lumi

(122)  · 

hanki

(6)  · 

seisoo

(36)  · 

aita

(37)  · 

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)
09.01.2020 13:43:35 | 13:44:41
#291664 [+-] Piilota Suosittele

:333

Mitähän siellä kinoksien takana näkyy?


(Ylipitkä sivuhistoria on ylipitkä ;3 )

Alempi bendele ylpeä huumonilla teettämistään lumitöistä :3

Oliko tuo kaulapanta ennen sinistä? Tarkoitan siis että juuri ennen sinistä ;3

09.01.2020 13:54:05 | 14:02:29
#291669 [+-] Piilota Suosittele

>>291664
Vivamortin ensimmäinen "vapaa" talvi, ikää 1,5v. :3

Ei näy kuvasta, mutta tuo kuistin aita on about 1,6m korkea ja hän hyppäsi tuonne päälle yhdellä loikalla ihmettelemään valkeaa maata.
(vanha jpg huono, sen aikainen kamera huonompi ;)

09.01.2020 13:56:13 | 13:56:53
#291670 [+-] Piilota Suosittele

>>291669

:333 Onkin niin uteliaan näköinen Vahtimortti :3 "Mitä tuo kaikki valkoinen on? O___O"

Ensin väistellään viimaa murheellisen musiikin säestyksellä ja kohta ollaan hangessa :333 Jospa se lumi ei mene samalla tavalla börhkarvojen läpi kuin tuuli :3

Ei mitään, peruna on ihan hyvä kuvausväline ;3 Jestas mikä singahdus :333 Huomaa että on treenattu ahkerasti ;3

[ 3 viestiä | ]