Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Lelu Lelu
Kumikameli - Tuomittu juntiksi Kumikameli - Tuomittu juntiksi
Marilyn Manson - Minute of Decay Marilyn Manson - Minute of Decay
Death - Spirit Crusher Death - Spirit Crusher
Aktiiviköllöttelyä à la Maikki :3 Aktiiviköllöttelyä à la Maikki :3
Olen biene Mortti vain, börheä :3 Olen biene Mortti vain, börheä :3
Jarkko Martikainen - Pidän tästä paikasta Jarkko Martikainen - Pidän tästä paikasta
Joulutunnelmaa Joulutunnelmaa
The Demon, the Angel, and Beauty (by Clark Ashton Smith) Poetry The Demon, the Angel, and Beauty (by Clark Ashton Smith) Poetry
LOVE ME - ELVANA INDOORS FESTIVAL LOVE ME - ELVANA INDOORS FESTIVAL
Bloodhound Gang - Altogether Ooky (OV) Bloodhound Gang - Altogether Ooky (OV)
Nightstalker - Just A Burn (Full Album 2004) Nightstalker - Just A Burn (Full Album 2004)
Coccolino Deep - Blow Coccolino Deep - Blow
Vielä väsyttää Vielä väsyttää
CMX - Sillanrakentaja CMX - Sillanrakentaja
Bendeleen pelto Bendeleen pelto
Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV) Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV)
Kehäkettu & Setä Koponen - PL2000 feat. Davo Kehäkettu & Setä Koponen - PL2000 feat. Davo
Gus Chiggins, Old Prospector Gus Chiggins, Old Prospector
Avatar - Hail The Apocalypse (OV) Avatar - Hail The Apocalypse (OV)
Yksi suosikkikohtauksistani länkkärileffoissa Yksi suosikkikohtauksistani länkkärileffoissa
Marilyn Manson - Beautiful People Marilyn Manson - Beautiful People
CMX - Ei Yksikään CMX - Ei Yksikään
Billy Idol - Lady do or die Billy Idol - Lady do or die
 753 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
14.09.2019 13:12:45
[ + 2 | ]

Whaaaat!?

[34314] [0.jpg] [0.08 MB] [640x480] [] []
0.jpg

kissa

(5204)  · 

vivamort

(152)  · 

haukottelee

(28)  · 

ikkuna

(104)
14.09.2019 20:53:38
#246327 [+-] Piilota Suosittele

>>246307
Toi valkonen kovasti näyttää maalarinteipiltä
Et sitten ikinä sisäremonttihommia tehnyt

ja olen. Kyllästymiseen asti ja lisää tiedossa.

Maalarinteippi suojana on ihan perseestä.

14.09.2019 22:20:14
#246352 [+-] Piilota Suosittele

>>246333
Ah sitä rips-raps -teippiä mikä ei pysy missään. Käytän jesaria aina kuin seinä/katto/lista sallii, muutoin sitä oranssia runkkuteippiä joka on 0,001mm leveätä.

14.09.2019 23:33:34
#246373 [+-] Piilota Suosittele

>>246356
Meinasin suojausta muilta pinnoilta. Jesari jättää usein pinnan täyteen liimaa, ja maalarinteippi liimaantuu kiinni. Välivaihtoehtona on se oranssi runkkuteippi.

Onhan noita huoneita tullut maalattua, ja huomasin vasta 2006 seinän mukaan siirrettävän ~1,5mx2,5m kovalevyn olevan parempi kuin ne sanomalehti väsäykset jos lattiaa ei ole tarkoitus uusia. Oppia ikä kaikki.

15.09.2019 21:33:54 | 21:34:05
#246835 [+-] Piilota Suosittele

Jälleen niin börheitä nappulamuistoja :3

Eka kerta kun Vivis näki tontun ikkunassa :3

Ja päätti pitää huolta että ensimmäinen kerta ei jäisi viimeiseksi! >:3

[ 8 viestiä | ]