Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Rohkealle suomalaiselle Rohkealle suomalaiselle
Amon Amarth "Twilight Of The Thunder God" (OV) Amon Amarth "Twilight Of The Thunder God" (OV)
Toadies - Possum Kingdom Toadies - Possum Kingdom
Faith No More - King For a Day Faith No More - King For a Day
Syrämen syömä jäläki Syrämen syömä jäläki
Tenacious D - Kickapoo - with Lyrics in HD Tenacious D - Kickapoo - with Lyrics in HD
Börheät tuulet puhaltavat Börheät tuulet puhaltavat
Hiirenmetsästäjän vartalo? Hiirenmetsästäjän vartalo?
Hapsi_:n tuotoksia :3 Hapsi_:n tuotoksia :3
Opeth - April Ethereal (w/lyrics, epilepsy warning) Opeth - April Ethereal (w/lyrics, epilepsy warning)
Näin ollaan tuhma kissa Näin ollaan tuhma kissa
Maj Karman kauniit kuvat - Kyynel Maj Karman kauniit kuvat - Kyynel
Olmeg - Maladies (2018) Olmeg - Maladies (2018)
Blind Guardian - The Bard`s Song Blind Guardian - The Bard`s Song
Tuijotus Tuijotus
Nightstalker - Just A Burn (Full Album 2004) Nightstalker - Just A Burn (Full Album 2004)
Matti Rönkä antaa teidän kokea pimeän puolen koko voiman. Matti Rönkä antaa teidän kokea pimeän puolen koko voiman.
Her Countenance Her Countenance
Marilyn Manson - Crusi-Fiction In Space Marilyn Manson - Crusi-Fiction In Space
Alice in Chains - Man in the Box Alice in Chains - Man in the Box
They wept for the signs... of the candles... They wept for the signs... of the candles...
Kun darralla on sointu Kun darralla on sointu
"Joko nyt on aamu?" :3 "Joko nyt on aamu?" :3
Ronaldin huono päivä Ronaldin huono päivä
 753 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
14.09.2019 13:12:45
[ + 2 | ]

Whaaaat!?

[34314] [0.jpg] [0.08 MB] [640x480] [] []
0.jpg

kissa

(5204)  · 

vivamort

(152)  · 

haukottelee

(28)  · 

ikkuna

(104)
14.09.2019 20:53:38
#246327 [+-] Piilota Suosittele

>>246307
Toi valkonen kovasti näyttää maalarinteipiltä
Et sitten ikinä sisäremonttihommia tehnyt

ja olen. Kyllästymiseen asti ja lisää tiedossa.

Maalarinteippi suojana on ihan perseestä.

14.09.2019 22:20:14
#246352 [+-] Piilota Suosittele

>>246333
Ah sitä rips-raps -teippiä mikä ei pysy missään. Käytän jesaria aina kuin seinä/katto/lista sallii, muutoin sitä oranssia runkkuteippiä joka on 0,001mm leveätä.

14.09.2019 23:33:34
#246373 [+-] Piilota Suosittele

>>246356
Meinasin suojausta muilta pinnoilta. Jesari jättää usein pinnan täyteen liimaa, ja maalarinteippi liimaantuu kiinni. Välivaihtoehtona on se oranssi runkkuteippi.

Onhan noita huoneita tullut maalattua, ja huomasin vasta 2006 seinän mukaan siirrettävän ~1,5mx2,5m kovalevyn olevan parempi kuin ne sanomalehti väsäykset jos lattiaa ei ole tarkoitus uusia. Oppia ikä kaikki.

15.09.2019 21:33:54 | 21:34:05
#246835 [+-] Piilota Suosittele

Jälleen niin börheitä nappulamuistoja :3

Eka kerta kun Vivis näki tontun ikkunassa :3

Ja päätti pitää huolta että ensimmäinen kerta ei jäisi viimeiseksi! >:3

[ 8 viestiä | ]