Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV) Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV)
Vampyyri Vampyyri
Sammuta aurinko >:3 Sammuta aurinko >:3
Primus - Over The Electric Grapevine Primus - Over The Electric Grapevine
Kissagifejä Kissagifejä
Rob Zombie - The Hideous Exhibitions Of A Dedicated Gore Whore Rob Zombie - The Hideous Exhibitions Of A Dedicated Gore Whore
Th' Faith Healers - Reptile Smile Th' Faith Healers - Reptile Smile
Bloodhound Gang - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss Bloodhound Gang - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss
Kuva10 Kuva10
The Carpenters - Yesterday Once More The Carpenters - Yesterday Once More
AVATAR - Hunter Gatherer (OV FA, Lyrics) AVATAR - Hunter Gatherer (OV FA, Lyrics)
Marilyn Manson - Cake and Sodomy Marilyn Manson - Cake and Sodomy
No, Sir - A Clockwork Orange No, Sir - A Clockwork Orange
Carach Angren - Charles Francis Coghlan (OV) Carach Angren - Charles Francis Coghlan (OV)
Fever Ray - When I Grow up Fever Ray - When I Grow up
Sartarin tuli (Kuun polku 4/4) Sartarin tuli (Kuun polku 4/4)
Wheeler Walker Jr. - Fuck You Bitch Wheeler Walker Jr. - Fuck You Bitch
J. Karjalainen - Missä se väinö on J. Karjalainen - Missä se väinö on
Kurks :3 Kurks :3
The Demon, the Angel, and Beauty (by Clark Ashton Smith) Poetry The Demon, the Angel, and Beauty (by Clark Ashton Smith) Poetry
Ugly Kid Joe - Clover Ugly Kid Joe - Clover
Maailman kaunein runo Maailman kaunein runo
Rob Zombie - What Lurks On Channel X? Rob Zombie - What Lurks On Channel X?
Syntymäpäiväyllätys Syntymäpäiväyllätys
 714 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.33 MB, 1 tiedosto
25.12.2019 17:54:52
[ + 4 - | ]

Mikä siellä?

[37954] [tiedosto.jpg] [1.33 MB] [3577x2683] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5204)  · 

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)  · 

katsoo

(20)
26.12.2019 23:38:16 | 23:38:54
#286497 [+-] Piilota Suosittele

>>286161

"Huomenta!" :333

Mutta ainakaan Rontti ei halua metsästää sua, olettaisin. :3 Mortti varmaan söisi @5evill :den jos olisi tarpeeksi iso >:3

Noh, ainakin maistaisi ;3

[ 5 viestiä | ]