Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Norman Greenbaum - Spirit In The Sky Norman Greenbaum - Spirit In The Sky
Täyttä voittoa leffa. 9.2/10 Täyttä voittoa leffa. 9.2/10
Typical Cats - The Trouble Typical Cats - The Trouble
Ayy - kuvakommentti Ayy - kuvakommentti
Pet Shop Boys - West End Girls Pet Shop Boys - West End Girls
Jesus Chrüsler Supercar - Lücifer (FA) Jesus Chrüsler Supercar - Lücifer  (FA)
Paint-joulukalenterin 24. luukku Paint-joulukalenterin 24. luukku
Banned Banned
Helteisen heinäkuun ägplöö :p :3 Helteisen heinäkuun ägplöö :p :3
Savolainen juutalaisromaniarabi Savolainen juutalaisromaniarabi
Herätys! Herätys!
Sartarin tuli (Punainen kuu, 1/4) Sartarin tuli (Punainen kuu, 1/4)
Marilyn Manson - Misery Machine (lyrics) Marilyn Manson - Misery Machine (lyrics)
Heitti kamunsa Heitti kamunsa
Arthur Morgan gets laid Arthur Morgan gets laid
Midäs däällä dabahduu? Midäs däällä dabahduu?
Valenugs Valenugs
Pahan näköinen jalka Pahan näköinen jalka
Ihme huligaani Ihme huligaani
Vampire ambient collection Vampire ambient collection
BEHEMOTH - Decade Ov Therion (OFFICIAL MUSIC VIDEO) BEHEMOTH - Decade Ov Therion (OFFICIAL MUSIC VIDEO)
Cigarettes After Sex - Please Don't Cry Cigarettes After Sex - Please Don't Cry
Sartarin tuli (Vapahtaja 3/4) Sartarin tuli (Vapahtaja 3/4)
Akka ja kissa Akka ja kissa
 585 näyttökertaa, 1 viesti, 3.1 MB, 1 tiedosto
18.01.2020 03:02:20
[ + 0 | ]

Pohjaton säkki


18.01.2020 03:03:15
#295454 [+-] Piilota Suosittele

Jostain me siunaannuttiin siihen maisemaan
Täyttymystä etsittiin. Pantiin haisemaan

Meitä putoili puista ja luolien suista
Me nousimme
Aloimme kinua:
"Viihdyttäkää minua!

Olen ihmisen poika, ja sen suomin valtuuksin
Vaadin nyt
Kaikki ne nautinnot
Jotka on maailma synnyttänyt

Olen niin nälkäinen, että voisin syödä vaikka hevoisen
Luineen ja nahkoineen
Siispä niin teen
Ja janooni ikuiseen
Tuosta noin vois
Juoda järven tai parikin pois"

Voi, jos voisin tyytyä vain pienenpieneen taivaan palaseen
Jonka naulita vois siihen aloilleen
Vaan en tule kylläiseksi koskaan
Riuhtoo perään roskan ihminen
Olen säkki pohjaton, kunnes mut umpeen solmitaan
Ja Tuonen virtaan lasketaan
Jälkeen sen oon levollinen
Pyydä enää mitään en
Oon levollinen
Pyydä enää mitään en
Oon levollinen
Vaan siihen asti vaadin:
"Kaatakaa sisääni lisää, jatkuvasti"

Ja se syy, joka eilen sai
Mielen ja sydämen suunniltaan
Tänään on tuhkaa maan
Kun sisin muuta käy huutamaan

Olen Carlos ja Bader ja Meinhof
Ja nyt kaappaan maailman
Ja lunnaiksi kelpuutan
Ehkä jonkun mukavan lähiplaneetan?
Tai mietinkin, miksi
Vain kaikki on kylliksi?

Voi, jos voisin tyytyä vain pienenpieneen taivaan palaseen
Jonka naulita vois siihen aloilleen
Vaan en tule kylläiseksi koskaan
Riuhtoo perään roskan ihminen
Olen säkki pohjaton, kunnes mut umpeen solmitaan
Ja Tuonen virtaan lasketaan
Jälkeen sen oon levollinen
Pyydä enää mitään en
Oon levollinen
Pyydä enää mitään en
Oon levollinen
Vaan siihen asti vaadin:
"Kaatakaa sisääni lisää, jatkuvasti"

Kaikkeuden taloudenhoitaja torkkui lyhyen hetken vaan
Ja havahtui nähdäkseen
Kaaoksen kaikilla tiluksillaan
Kummasteli: "Mistä saattoi ilmaantua noin kovin äkkiä
Noin monta biljoonaa
Loppumatonta
Pohjatonta säkkiä?"

Oon levollinen
Pyydä enää mitään en
Oon levollinen
Pyydä enää mitään en
Oon levollinen
Vaan siihen asti vaadin:
"Kaatakaa sisääni lisää, jatkuvasti"

[ 1 viestiä | ]