Se on tuo kivityyppi (liekkö mitä gneissiä) niin siitä jää tuommoinen jälki. Sillä otin aikoinaan kuvankin kun tykkään vähän morbideista jutuista mihin kommentissasikin viittasit.
On an unrelated note, voisi katsoa Uhrilampaat uudestaan. :P
[
1 viestiä
|
]
⭰
Telttaileva Kukkaismortti :3
Mitäs hajoittaisi ensin? >:3
MacGruber sijoittaa
Coccolino Deep - Blow
Syrämen syömä jäläki
Taidevandalismi
Yep.
Monster Magnet - Cry (OV)
Red Hot Chili Peppers - Otherside
Alkaloid - "Cthulhu" (Official Music Video)
Savolainen juutalaisromaniarabi
Nine Inch Nails - Less Than
Avenged Sevenfold - God Damn
Atrium Carceri, Cities Last Broadcast, God Body Disconnect - Flo