Se on tuo kivityyppi (liekkö mitä gneissiä) niin siitä jää tuommoinen jälki. Sillä otin aikoinaan kuvankin kun tykkään vähän morbideista jutuista mihin kommentissasikin viittasit.
On an unrelated note, voisi katsoa Uhrilampaat uudestaan. :P
[
1 viestiä
|
]
⭰
Volbeat - Still Counting
Rautakanki - Painu vittuun!
Kuva7
Hexvessel: Halloween - Misfits cover
Little Horn
Bridge, an american dream, hand is the cradler, blind crush...