Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Feels börh man :3 Feels börh man :3
He mad He mad
Gojira - Oroborus Gojira - Oroborus
Marilyn Manson - Crusi-Fiction In Space Marilyn Manson - Crusi-Fiction In Space
Pahan näköinen jalka Pahan näköinen jalka
Pubun kanssa nogosilla :3 Pubun kanssa nogosilla :3
Kurks :3 Kurks :3
Hä? Hä?
Marilyn Manson - The Beautiful People (Lyrics) Marilyn Manson - The Beautiful People (Lyrics)
Näin poseerataan yllätyskuvaajalle Näin poseerataan yllätyskuvaajalle
Amon Amarth "Twilight Of The Thunder God" (OV) Amon Amarth "Twilight Of The Thunder God" (OV)
KOЯN- Shoots and Ladders (AC3 Stereo, OV) KOЯN- Shoots and Ladders (AC3 Stereo, OV)
Royal Blood | Blood Hands | Live in Sydney Royal Blood | Blood Hands | Live in Sydney
PARADISE LOST - Beneath Broken Earth (OV) PARADISE LOST - Beneath Broken Earth (OV)
OneRepublic - Counting Stars OneRepublic - Counting Stars
Harvemmin käytetty, mutta tuikitärkeä kunniamaininta Harvemmin käytetty, mutta tuikitärkeä kunniamaininta
System of a Down - Roulette + Lyrics System of a Down - Roulette + Lyrics
OPETH's Mikael Åkerfeldt watches fan YouTube covers OPETH's Mikael Åkerfeldt watches fan YouTube covers
You're weak human :3 You're weak human :3
Ajattara - Mitä kuolema parantaa? Ajattara - Mitä kuolema parantaa?
Jonkun bannitun kuva (remember 10.4.2019) Jonkun bannitun kuva (remember 10.4.2019)
Kitsune Mura - Kettukylä Kitsune Mura - Kettukylä
Vivamortin liikuntahetki Vivamortin liikuntahetki
Olmeg - Maladies (2018) Olmeg - Maladies (2018)
 984 näyttökertaa, 28 viestiä, 2.61 MB, 1 tiedosto
10.08.2020 10:37:42
[ + 4 | ]

Luolaston käyttäjien kuivakaapit

[46183] [tiedosto.jpg] [2.61 MB] [3024x4032] [] []
tiedosto.jpg

ruoka

(403)  · 

kaappi

(18)  · 

ananas

(44)
10.08.2020 15:49:51 | 15:51:01
#373050 [+-] Piilota Suosittele

>>373011

Kaikki kotioppäin ;3


Jaaha, et siis ole tonnikalafaneja muuten kuin välillisesti :3 Huomaa kuitenkin etten edes vielä kysynyt kissanruokakaapin sisällöstä. Nyt en enää tiedä kehtaanko kysyäkään, kerta olen julmuri ;___; ...hurr hurr >:3

10.08.2020 16:36:08 | 16:36:52
#373074 [+-] Piilota Suosittele

>>373064

Börhmaste. :3

Ihmiselle ei pidäkään olla liikaa tonnikalaa kerralla, pikantin makunsa ansiosta se on ikään kuin mauste :3 Tosin joskus nuorena ja nykyistä vähemmän helposti liikabörheytyvänä (is there such thing? ;3 ) oli kätevä pikamössö kuin keitti makaronia, ja sekaan purkki tonnikalaa ja paljon ketsuppia ja loraus kuohukermaa ja suht reippaasti mustapippuria. Se tonnikalaisuus ikään kuin sulautui sinne ketsuppiin ja kermaan :3 Nyt täytyy jättää makaronit vähemmälle ja kermatkin annostella kohtuudella, nuollaan sitten kupin pohja tarkemmin >:3

10.08.2020 20:26:27
#373209 [+-] Piilota Suosittele

Aika pienet on varastot. Toisaalta, mitä sitä kasata turhia vanhentumaan ja viemään tilaa. Tungin käden tänään leipäpussiin joka oli sisältä täysin homeessa. 4pv vanhaa tuoretta leipää.

10.08.2020 20:40:32
#373222 [+-] Piilota Suosittele

>>373209

Kaikki menee tasaisesti käyttöön. Ei jaksa hamstrata. Kerrankin ostin jotain kaappiin välittömien tarpeiden lisäksi.

Hyi sjutton... no kotiin palatessa kaadoin keittiön matolle pilaantunutta maitoa... haisi ihan värkille.

11.08.2020 12:53:38
#373487 [+-] Piilota Suosittele

>>373384
Joo emmä sukkaan runkkaajia tajua.

En oo koskaa syöny nuudeleita.

Don't bullshit me Carl! Kaikki on syöny nuudeleita, ja ne on hyviä. Hyviä hiilaripesäkkeitä joista ei tahdo nälkä lähteä.

[ 28 viestiä | ]